سد معبر آسیب جدی برای مردم و شهر است/توجه به درختکاری به عنوان احسان ماندگار

نورصالحی در نطق پیش از دستور جلسه علنی شورای شهر اصفهان گفت: سد معبر آسیب و مزاحمت جدی برای مردم و شهر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «محمد نورصالحی« در در نطق پیش از دستور جلسه علنی شورای شهر اصفهان با انتقاد از سد معبر در معابر شهر اظهارداشت: سد معبر پدیده ناپسند در جامعه و ظاهر و باطن شهر را به هم می ریزد.

رئیس شورای شهر اصفهان افزود: سد معبر آسیب و مزاحمت جدی برای مردم و شهر است که باید این وضع ساماندهی بشود و کاسبان و اصناف در جلوگیری از این وضع همکاری کنند.

 

وی ادامه داد: در روزهای پایانی سال و تردد مردم و خرید و فروش ها این سد معبر موجب سختی تردد و بروز مشکل برای شهروندان شده است.

نور صالحی به مراجعات پایان سال مردم به شهرداری و سازمان های وابسته به مدیریت شهری اشاره کرد و اذعان داشت: مسئولان شهری در محل کار به نیازهای مردم رسیدگی کنند و با حضور چهره به چهره در سطح شهر با دغدغه ها بیشتر آشنا شوند.

 

وی اضافه کرد: ارائه خدمات غیرحضوری و مجازی برای کاهش مراجعات و تسهیل در ارائه خدمات و تکریم ارباب رجوع مهم است و باید بر این موضوع تاکید شود.

 

*توجه به درختکاری به عنوان احسان ماندگار

 

رئیس شورای شهر اصفهان به اعیاد شعبانیه، هفته احسان و نیکوکاری و روز درختکاری اشاره کرد و اظهارداشت: توجه به درختکاری به عنوان احسان ماندگار برای همه لازم است.

وی ادامه داد: با توسعه صنعتی و بی توجهی به درختکاری و تامین منابع آبی دچار آسیب های امروز مثل آلایندگی و کمبود سرانه فضای سبز پایدار شده ایم و در اصفهان این مقوله با خشکی زاینده رود بر طبیعت و آرامش شهر اثر گذاشته است.

نورصالحی توجه به نیازمندان و کمک های خیرخواهان را مهم خواند و گفت: مردم در این خصوص همکاری و مشارکت داشته باشند.

کد خبر 1154721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha