اداره منابع طبیعی و آبخیزداری اندیمشک با جدیت از زمین‌خواری جلوگیری کند

جهانگیری گفت: اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اندیمشک باید همواره قاطع و با جدیت از زمین‌خواری جلوگیری کند و اجازه ندهد منابع ملی این شهرستان توسط سودجویان تخریب شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «پیمان جهانگیری» در نشست با رئیس و کارکنان اداره منابع طبیعی اندیمشک که به مناسبت آغاز هفته منابع طبیعی و روز درختکاری برگزار شد اظهار کرد: منابع طبیعی یک ثروت عمومی برای همه مردم کشور است و ما باید در جهت حفظ این ثروت گران‌بها برای نسل‌های آینده تلاش کنیم.

 

فرماندار اندیمشک افزود: اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اندیمشک باید همواره قاطع و با جدیت از زمین‌خواری جلوگیری کند و اجازه ندهد منابع ملی این شهرستان توسط سودجویان تخریب شوند.

 

وی ضمن دعوت از شهروندان جهت کاشت نهال اذعان کرد: اگر توسط هر شهروند اندیمشکی در هفته منابع طبیعی یک نهال کاشته شود‌، یک میراث گران‌بها برای آینده این شهرستان و نسل‌های بعدی خواهد بود.

 

جهانگیری درختکاری را یک وظیفه ذاتی دانست و تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در هفته منابع طبیعی در سطح شهرستان اندیمشک ده‌ها هزار نهال توسط دوستداران طبیعت کاشته خواهد شد‌.

 

وی خاطر نشان کرد: با اقدامات پیشگیرانه، برنامه‌های فرهنگی صورت گرفته و با تلاش نیروهای منابع طبیعی و نیروهای مردمی شهرستان اندیمشک امسال میزان آتش‌سوزی مراتع و جنگل‌های بخش الوارگرمسیری و بخش مرکزی به حداقل رسیده بود.

 

کد خبر 1154727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha