قدردان اقدامات منزلت افزا واقتدار آفرین سپاه پاسداران  انقلاب اسلامی هستیم

حسینی پور نام‏گذارى با تدبیر سالرزو ولادت امام حسین(ع) به روز پاسدار از سوی امام راحل را تحسین کرد و گفت:قدردان اقدامات منزلت افزا واقتدار آفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «سیدمحمود حسینی پور» امروز( ۱۵اسفند) به مناسبت سالروز میلاد با سعادت امام حسین (علیه السلام) و روز پاسدار ، با حضور در ستاد سپاه کربلا با سردار «سیاوش مسلمی » فرمانده سپاه استان دیدار و ضمن گرامیداشت و تبریک این روز از مجموعه فعالیت ها و اقدامات خدمت رسانی و منزلت افزا و اقتدار آفرین نهاد انقلابی سپاه پاسداران قدردانی کرد و گفت: نامگذاری روز ولادت سیدالشهدا(ع) برای روز پاسدار بسیار هوشمندانه بوده است.

 

استاندار مازندران با بیان اینکه این نامگذاری حکایت از عمق استراتژیک ارزش ها انقلاب اسلامی که در نهاد سپاه نهفته، دارد، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تاسیس تاکنون مسیر امام حسین(ع) را در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و در دفاع از ملت های مظلوم در برابر ظالم پیش گرفته است.

 

وی با بیان اینکه حضرت امام خمینی(ره) وقنی روز ولادت امام حسین(ع) به عنوان روز پاسدار نامگذاری کرده اند به درستی نقش آفرینی برای سپاه در عرصه های مختلف ترسیم کردند، اظهار کرد: از پاسداران انقلاب اسلامی برای حضور به موقع در حوزه های مختلف قدردانی می کنیم.

 

حسینی پور با بیان اینکه استان مازندران استانی گردشگری است و انتظار می رود تاثیرگذاری معنوی در این خطه از شمال کشور داشته باشند، گفت: این استان به دلیل میزبانی از فرهنگ های مختلف در بجث گردشگری ممکن است تاثیرپذیری در بخش های مختلف داشته باشد که سپاه باید برای حفظ ارزش های اسلامی و فرهنگ و اداب و رسوم این مرز و بوم تلاش بیشتری نماید.

کد خبر 1154730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha