از افتخار  مددکاری کمیته امداد تا کمک  بیش از ۲ میلیارد تومانی برای کمک به نیازمندان کهگیلویه و بویراحمدی

مبشری گفت: مردم خیر و نیکوکار کهگیلویه و بویراحمد از آغاز جشن نیکوکاری تاکنون بیش از ۲ میلیارد تومان برای کمک به نیازمندان در آستانه سال نو اهداء کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، به همت کمیته امداد منطقه دو یاسوج آئین «جشن نیکوکاری» با حضور رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد، رئیس آموزش‌ و پرورش شهرستان بویراحمد، رئیس کمیته امداد منطقه دو یاسوج و دیگر مسئولان برگزار شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین «عبدالرحیم عبودی» در این آئین، گفت: یکی از مهم ترین برنامه های کمیته امداد در آستانه سال نو برگزاری جشن نیکوکاری برای کمک به نیازمندان است.

 

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر از امدادگران کمیته امداد، افزود: من افتخار می کنم که مددکار کمیته امدادم و سعی کرده ام همه جا و در همه حال در معیت این نهاد به بهترین بندگان خدا خدمت رسانی کنم.

 

وی گفت: خانواده هایی فرزندان آنها در آستانه سال نو نیازمند حمایت هستند و در این خصوص همه ما برای یاری این نیازمندان باید به صحنه بیاییم .

 

«قباد مبشری» هم در این آئین، گفت: در آستانه سال نو، جشن نیکوکاری با همکاری صدا و سیما، آموزش‌ و پرورش، بسیج و سازمان دانش‌آموزی به‌منظور جمع‌آوری کمک‌های دانش آموزان برای نیازمندان برگزار می‌شود.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه جشن نیکوکاری امسال با شعار عیدی برای همه از ۱۲ اسفند آغاز شده و تا ۲۵ اسفند ادامه دارد، تأکید کرد: جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری، جهت خرید مایحتاج زندگی هزینه می‌شود و تا قبل از سال نو بین خانواده های نیازمند توزیع می شود.

 

وی تعداد دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد را بیش از ۱۷ هزار نفر اعلام و تصریح کرد: مردم خیر و نیکوکار کهگیلویه و بویراحمد از آغاز جشن نیکوکاری تاکنون بیش از ۲ میلیارد تومان برای کمک به نیازمندان در آستانه سال نو اهداء کرده‌اند.

 

مبشری در خصوص پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌ های مردمی در جشن نیکوکاری، گفت: ۸۷ پایگاه، دفاتر کمیته امداد در استان و مراکز نیکوکاری، آماده جمع‌آوری کمک‌های مردم خیر و نیکوکار استان در این زمینه هستند.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: شماره‌گیری کد #۰۷۴*۸۸۷۷* و سایت emdad.ir  و شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۷۹ مهم‌ترین درگاه‌های مشارکتی مردم خیر و نیکوکار برای کمک به نیازمندان در جشن نیکوکاری امسال است.

 

وی تصریح کرد: علاوه بر راه‌های مشارکتی نام‌برده شده، برنامه دیگری در نظر گرفته‌شده و آن‌هم استفاده از کد کیو آر برای این جشن و سایر کمک‌های مردمی به کمیته امداد است که با استفاده از این کد توسط گوشی هوشمند هرکسی به هر میزان می‌تواند کمک‌های خود را اهداء کند.

 

مبشری ضمن تقدیر از همراهی آموزش‌ و پرورش با این نهاد در خصوص برگزاری جشن نیکوکاری برای کمک به نیازمندان، گفت: از مردم خیر و نیکوکار استان دعوت می‌کنیم تا با مشارکت در جشن نیکوکاری، یاری گر نیازمندان این نهاد باشند و در آستانه سال نو شادی و لبخند را میهمان خانواده های نیازمند کنند.

کد خبر 1154732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha