لزوم استفاده از تبلیغات محیطی برای توسعه ورزش در شیراز

ملایی گفت: از بیلبوردها و ظرفیت شهرها برای توسعه ورزش میان مردم باید استفاده کنیم که این کار در شهری با وسعت و ظرفیت شیراز باید در اولویت قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «افشین ملایی»، امروز (یکشنبه 15 اسفند) در سفر خود به شیراز و در نشست خبری اصحاب رسانه گفت: متاسفانه با تغییر سبک زندگی شاهد حرکت کشور به سمت کم تحرکی هستیم.

رئیس فدراسیون ورزش های همگانی افزود: بر اساس آمار ۶۴ درصد جمعیت بانوان ایران دچار کم تحرکی هستند که یک زنگ خطر برای مادران آتی کشور به شمار می رود.

وی اضافه کرد: برای کم تحرکی در کشور باید اقدام اساسی به انجام برسد ارگان و فدراسیون های ورزشی برای این امر مهم باید با برنامه ریزی وارد شوند.

ملایی تصریح کرد: سوق یافتن تمامی اهداف به سمت ورزش حرفه ای و قهرمانی نباید موجب غفلت از ورزش همگانی و کاهش تحرک عموم جامعه شود.

وی ادامه داد: برای داشتن جامعه ایده آل و کاهش هزینه های پزشکی جامعه را باید به سمت ورزش همگانی سوق داد و برای حمایت از مربیان گمنام محلات کم برخوردار که برای توسعه ورزش همگانی تلاش می کنند باید با حمایت شهرداری ها فکری اساسی کنیم.

ملایی تصریح کرد: از بیلبوردها و ظرفیت شهرها برای توسعه ورزش میان مردم باید استفاده کنیم که این کار در شهری با وسعت و ظرفیت شیراز باید در اولویت قرار بگیرد.

وی تاکید کرد: مخالف توجه به ورزش قهرمانی نیستیم اما ورزش همگانی نیز به بازنگری نیاز دارد و موجب توسعه سلامت فردی و اجتماعی خواهد شد.

کد خبر 1154762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha