طرح عیدانه استاندارد به منظور کنترل بازار در کردستان اجرا می‌شود

مدیرکل استاندارد استان کردستان گفت: امسال طرح عیدانه استاندارد به منظور کنترل بازار در ایام نوروز  و ترویج استاندارد  توسط این اداره‌کل اجرا می‌شود.

ژیلا یزدانی مدیرکل استاندارد استان کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: به منظور ارائه‌ خدمات مطلوب و کیفی به عموم شهروندان و مسافران نوروزی و همچنین در راستای صیانت از حقوق شهروندان، طرح ویژه‌ی عیدانه از نیمه‌ دوم اسفند ماه امسال آغاز شد.

 

 

وی با بیان اینکه این طرح تا 15 فروردین سال 1401 ادامه خواهد داشت، افزود: در این ایام به منظور عدم توزیع کالای غیراستاندارد، نظارت بر بازار، مراکز تمرکز، توزیع و فروش کالا، نمایشگاه‌های عرضه‌ محصولات، رستوران‌های شهری و بین‌شهری، صنف توزیع لوازم یدکی خودرو، تشدید و ترازوهای میادین‌بار نیز به طور جد کنترل خواهد شد.

 

 

مدیرکل استاندارد استان کردستان با اشاره به اینکه یکی از رسالت‌‌های سازمان ملی استاندارد ایران ترویج استاندارد است، گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا رعایت نکات بهداشتی در ایام نوروز بسیار حایز اهمیت است و به همین منظور این اداره‌کل اقدام به تهیه‌ بروشورهایی تحت عنوان «استاندارد مقررات و آیین کار بهداشتی چلوکبابی‌ها، رستوران‌ها، قهوه‌خانه‌ها و غذاهای کترینگ» کرده که در این ایام در میان مسافران نوروزی توزیع خواهد شد.

 

 

یزدانی اضافه کرد: همچنین با اکران بیلبوردهای نوروزی در سطح استان و اجرای نمایش عروسکی به اطلاع‌رسانی و ترویج استاندارد پرداخته می‌شود.

 

 

وی ضمن آرزوی سالی توام با سلامتی برای شهروندان، از اصحاب رسانه خواست تا به منظور آگاهی و اطلاع رسانی طرح عیدانه به عموم مردم و خدمات مشمول استاندارد و نحوه دریافت خدمات استاندارد به مردم این اداره کل را در اجرای  هر چه بهتر این طرح  یاری کنند.

کد خبر 1154778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha