ظرفیت های هنری برای جهاد تبیین مورد استفاده قرار گیرد/تشکیل قرارگاه جهاد تبیین

حجت الاسلام موسوی با اشاره به کارکردهای هنر و ضرورت نگاه همه جانبه به جهاد تبیین گفت: ظرفیت های هنری، ادبی و فرهنگی برای جهاد تبیین مورد استفاده قرار گیرد.

حجت الاسلام «جانمراد موسوی« در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان به ضرورت نگاه همه جانبه و مشارکت عمومی برای تحقق جهاد تبیین اظهارداشت: در این امر که یک وظیفه دینی و شرعی بوده و نباید مورد تاخیر قرار گیرد، وظیفه همگانی بر عهده ملت ایران است.

 

رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی منطقه مرکزی کشور افزود: برای تبیین و روشنگری و‌اگاهی بخشی در حوزه های مختلف دین و انقلاب هر فردی به اندازه سهم خود نقش موثر و تاثیر گذاری خواهد داشت که نباید از آن دور شد.

وی با اشاره به اینکه جلوه های متعدد در تبیین گری و آگاهی بخشی باید مورد توجه و استفاده باشد، خاطرنشان کرد: ظرفیت های هنری، ادبی و فرهنگی برای جهاد تبیین مورد استفاده قرار گیرد و اینگونه تاثیر کار را چند برابر کنیم.

 

حجت الاسلام موسوی برپایی نمایشگاه، اجرای نمایش صحنه ای، ساخت فیلم، شعر و داستان و فعالیت هایی از این قبیل را از جمله شاهراه های تحقق جهاد تبیین وموجب  فراگیری موضوع، بیان کرد.

وی از همه گروه ها و اقشار جامعه خواست تا نسبت به این موضوع دغدغه داشته باشند و توصیه و سفارش رهبر معظم انقلاب را جدی بگیرند که بی تفاوتی نسبت به آن چالش های زیادی را به همراه خواهد داشت.

 

*تشکیل قرارگاه جهاد تبیین

 

رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی منطقه مرکزی با اشاره به ضرورت مدیریت یکپارچه و هماهنگ برای جهاد تبیین گفت: تشکیل قرارگاه فرماندهی این موضوع به پیشرفت کار و جلوگیری از موازی کاری کمک می کند.

وی ادامه داد: قرارگاه جهاد تبیین در پدافند هوایی تشکیل شده و هر نهاد و تشکلی نقش خاصی برای تحقق این موضوع خواهد داشت.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه دشمن جنبه های مختلف را هدف قرار داده است، اضافه کرد: آنان گاهی دین، گاهی انقلاب، گاهی با تفرقه افکنی بین نیروهای مسلح و گاهی با ایجاد نفاق بین اقوام به دنبال تفرقه و سو استفاده هستند و شبه افکنی می کنند که در این شرایط باید اقدام به موقع و جامع انجام گیرد.

کد خبر 1154818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha