توزیع یک هزار بسته معیشتی همزمان با اعیاد شعبانیه در ملایر

حجت الاسلام عباسی گفت: همزمان با اعیاد شعبانیه در ماه مبارک شعبان تعداد یک هزار بسته معیشتی از محل موقفات مرحوم سیف الدوله در بین خانواده های نیازمند ملایر توزیع می‌شود.

« حجت الاسلام ابوذر عباسی »در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: همزمان با  اعیاد مبارک شعبانیه و نیمه شعبان  جشن‌های ویژه در بقاع متبرکه شاخص شهرستان ملایر در حال برگزاری است.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر به غبار روبی بقاع متبرکه و شاخص شهرستان ملایر در ایام شعبانیه اشاره کرد و گفت: با توجه به این ایام و نزدیک شدن به ایام نوروز بقاع متبرکه و شاخص شهرستان ملایر توسط هیات امنا و مردم غبار روبی می‌شود.

وی به برگزاری جسن‌های شعبانیه در بقاع متبرکه و شاخص شهرستان ملایر اشاره کرد و افزود : این جشن ها در تکیه حضرت ابوالفضل(ع) ،  امامزاده عبدالله شهر ملایر  ، امامزاده ابراهیم طجر سامن ،امامزاده علی اکبر کرکان، امامزاده عبدالله مهرآباد و  سایر بقاع متبرکه و شاخص شهرستان برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه در ایام شعبانیه  تعداد ۴ نفر از روحانیون و مبلغان به بقاع متبرکه و شاخص شهرستان ملایر اعزام می‌شوند تصریح کرد: این مبلغان  در این ایام  برنامه‌های فرهنگی ،ارائه مشاوره با موضوعات  پاسخ به سوالات شرعی و غرفه ویژه کودکان  را در بقاع متبرکه دارند.

 وی با بیان اینکه با توجه به شرایط کرونایی برگزاری جشنهای شعبانیه را در بقاع متبرکه با رعایت پروتکل های بهداشتی داریم گفت: برگزاری برنامه های فرهنگی و مذهبی درفضای مجازی نیز بگزار می‌شود.

حجت الاسلام عباسی در ادامه از  توزیع تعداد یک هزار بسته معیشتی در بین خانواده‌های نیازمند در ماه شعبان خبر داد و  گفت: این بسته ها شامل برنج، حبوبات، روغن و..... است و برای هر کدام از این بسته ها 450 هزار تومان هزینه شده است

 وی با بیان اینکه  هزینه تهییه این بسته ها از محل موقوفات مرحوم شاد روان سیف الدوله تهیه شده تصریح کرد:  جمعا 450 برای این تعداد بسته 450 میلیون تومان هزینه شده است.

 

 وی با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا تا کنون بیش از ده هزار بسته معیشتی توسط اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در بین خانواده های نیازمند توزیع شده گفت: این بسته های در بین خانواده های نیازمند، اقشار آسیب پذیر،و  از محل نیت واقف خیر اندیش مرحوم سیف الدوله توزیع شده است

کد خبر 1154819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha