کارگاه امام شناسی« من و میهمانی امام زمان(عج)» در کانون‌‌های مساجد گیلان برگزار می شود

حجت الاسلام رضوانی‌نژاد از برگزاری کارگاه امام شناسی« من و میهمانی امام زمان(عج)» همزمان با ایام نیمه شعبان در کانون‌‌های مساجد سراسر گیلان خبرداد.

حجت الاسلام «محمدعلی رضوانی‌نژاد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با تبریک اعیاد شعبانیه که دارای مناسبت‌ها و اعیاد مختلف و سراسر خیر و برکت و رحمت است گفت: ولادت امام حسین(ع)، ولادت حضرت ابوالفضل(ع)، امام سجاد(ع)، نیمه شعبان از اعیاد این ماه است که به همین مناسبت مراسم جشن و ویژه برنامه‌های متعددی در کانون‌های مساجد گیلان برگزار می‌شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان از برگزاری کارگاه امام شناسی با محوریت امام زمان (عج) تحت عنوان « من و میهمانی امام زمان(عج)» به عنوان محوری‌ترین برنامه‌ها در این ایام خبرداد و افزود: این کارگاه با هدف توجه کودکان به کسب معارف فرهنگ مهدوی با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد سراسر گیلان برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه کارگاه مذکور ویژه کودکان و خردسالان دختر و پسر عضو کانون‌های مساجد است اظهارکرد: کارگاه مذکور در رشته‌های قصه‌گویی، شعرخوانی، روزنامه دیواری، نمایش فیلم، تئاتر، خطابه‌خوانی کودک، مسابقه، دعوت از چهره‌های فرهنگی و علمی و اهدای جایزه در ایام نیمه شعبان دایر می‌شود.

 

رضوانی‌نژاد از قرائت مناجات شعبانیه در کانون‌های مساجد و برگزاری مراسم جشن همراه با سخنرانی و مولودی‌خوانی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبرداد و اعلام کرد: توزیع بسته‌های معیشتی بین خانوارهای نیازمند، محفل انس با قرآن،برپایی نمایشگاه مهدویت از دیگر برنامه‌های کانون‌های مساجد در اعیاد شعبانیه است.

 

وی در پایان برگزاری مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی با محوریت مساجد را فرصتی برای بهره‌گیری از سیره و روش زندگی اهل بیت(ع) و علمای دینی در زندگی و آشناسازی جامعه به‌ویژه کودکان و نوجوانان با معارف اهل بیت(ع) برشمرد.

 

 

 

 

کد خبر 1154888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha