تجدید میثاق کارکنان ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان با آرمان‌های شهدا

کارکنان ستاد فهما خوزستان صبح امروز به مناسبت سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، با حضور در مزار شهدای مدافع حرم اهواز با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، به مناسبت فرا رسیدن 18 اسفند سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، کارکنان ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان صبح امروز (دوشنبه 16 اسفند) با حضور در مزار شهدای مدافع حرم واقع در گلزار شهدای اهواز با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.

 

 

در این مراسم «حجت‌الاسلام مرتضی همت‎‌پور» ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و بزرگداشت سالروز تاسیس کانون های مساجد، با تاکید بر الگوگیری از شهدا اظهار کرد: شهدا برای حفظ آرمان‌های اسلام، انقلاب اسلامی و میهن، مخلصانه جان خدا فدا کردند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان با بیان اینکه شهدا «عند ربهم یرزفون» هستند افزود: شهدا جایگاه والایی در جامعه دارند و باید همواره ادامه‌دهنده راه آنها باشیم.

 

وی با اشاره به اینکه باید جانفشانی‌های شهدا برای نسل امروز و آینده بازگو و انتقال داده شود تصریح کرد: مدافعان حرم که اکثر آنها از جوانان این مرز و بوم هستند نشان دادند که مکتب سرخ عاشورا و شهادت همچنان زنده است و استمرار دارد.

 

حجت‌الاسلام همت‌پور با بیان اینکه شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافع حرم پرورش یافتگان مساجد هستند، به رشادت‌های برخی شهدای مدافع حرم اشاره کرد و ادامه داد: اکثر شهدا از بچه‌های مساجد بودند و این گونه است که مسجد تراز انقلاب اسلامی می‌تواند شهیدپرور باشد.

 

وی یاد آور شد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در مسیر انقلاب اسلامی و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و راه نورانی شهدای انقلاب اسلامی در کنار بسیج به وظایف ذاتی فرهنگی هنری خود عمل خواهد کرد.

 

لازم به ذکر است، به مناسبت ۱۸ اسفندسالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، برنامه‌هایی همچون بازدید و افتتاح کانون‌های فرهنگی هنری، دیدار با نماینده ولی فقیه و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، دیدار با خانواده شهدا، نشست خبری با اصحاب رسانه، نشست صمیمانه با مدیران کانون‌های برتر و فعال، اهدای کتاب به کانون‌های مساجد و ... توسط ستاد فهما خوزستان تدارک دیده شده است.

 

کد خبر 1154904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha