اقلام اساسی شب عید دو برابر نوروز پارسال تامین شد

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: اقلام اساسی مورد نیاز عید به میزان دو برابر نوروز پارسال در استان تامین و بخشی از آن توزیع شده است.

«مهرداد داودزاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با بیان اینکه هیچ نگرانی و کمبودی برای تامین کالاهای اساسی در استان وجود ندارد، افزود: برای تامین اقلام مورد نیاز مردم در شب عید، تاکنون 750 تُن برنج هندی توزیع شده و توزیع برنج پاکستانی هم در دست پیگیری است البته با پیگیری های دولت، قیمت برنج پاکستانی به زودی کاهش می یابد.

 

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی افزود: تاکنون 175 تُن شکر مصرف خانوار و 150 تُن شکر ویژه صنف و صنعت در استان توزیع شده و روغن نباتی هم به میزان نیاز در استان وجود دارد.

 

وی خاطرنشان کرد: توزیع 499 تُن گوشت مرغ منجمد کارتنی، همچنین توزیع 180 تُن گوشت گوساله کارتنی و 50 تُن گوشت گوسفندی کارتنی در آستانه سال نو انجام می شود.

 

داودزاده گفت: علاوه بر این با برنامه ریزی های انجام شده، گوشت مرغ کشتار روز هم به میزان دوبرابر نیاز معمول در آستانه سال نو انجام می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: نیاز استان به گوشت مرغ کشتار روز، 40 تا 50 تُن در روز است اما تلاش داریم در آستانه سال نو روزانه 80 تُن از این محصول در استان توزیع شود.

 

داودزاده با اشاره به افزایش قیمت برنج ایرانی در بازار گفت: برنج ایرانی از طریق شبکه هوشمند بازرگام به ازای هر کیلوگرم 42 هزار تومان عرضه می شود.

 

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی افزود: برنج ایرانی با ارسال رایگان به منزل افراد ارسال می شود، البته این امکان فعلا تنها در مرکز استان وجود دارد.

 

کد خبر 1154911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha