تکريم از خانواده فرمانده شهيد «ايرج بختياری» توسط کانون های فهما شهر جونقان

خانواده فرمانده شهيد «ايرج بختياری» به مناسبت فرا رسيدن ایام شعبانیه توسط فعالان کانون های «ارشاد»، «۱۸ اسفند» و «ساجدین» شهرجونقان و مسئولین ارشد شهرستان فارسان تکریم شدند.

«فروزان مختاری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: خانواده فرمانده شهيد «ايرج بختياری» به مناسبت فرا رسيدن ایام شعبانیه توسط فعالان کانون های «ارشاد»، «۱۸ اسفند» و «ساجدین» شهرجونقان و مسئولین ارشد شهرستان فارسان تکریم شدند.

 

سردار قهرمان و خط شکن شهید «ایرج بختیاری» فرمانده گرو هان های گردان امام سجاد (ع) و تیپ ۴۴ قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری بود.

 

فرمانده شهید «ایرج بختیاری» متولد سال ۱۳۴۱ در شهر جونقان با عضویت بسیجی و یکی از فرماندهان گردان امام سجاد (ع) از تیپ ۴۴ قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری در دوران دفاع مقدس بود.

 

این شهید والا مقام در عملیات‌های متعدد حضور افتخار آفرین و به ‌یادماندنی داشت و نهایتا در عملیات کربلای پنج در تاریخ ۲۲ دی ‌ماه سال ۱۳۶۵ به خیل خونین کفنان حضرت روح‌الله (ره) پیوست.

بخشی از وصيت نامه فرمانده شهيد ایرج بختیاری:

 

من به سربازان امام زمان پيوسته‌ام تا در ثواب اين جهاد مقدس سهمی داشته و رسالت سنگينی كه از خون شهيدان به دوش گرفته‌ام به انجام برسانم. سرنوشتی كه مورد رضايت خداست برای خود انتخاب كرديم و چون برای رضای خدا بود خدا هم ما را ياری داد.

 

ای امت هميشه خداجوی، ايثارگر و هميشه در صحنه از همه شما عزيزان می خواهم كه وحدت كلمه را كه رمز پيروزی انقلاب شكوهمند می باشد حفظ كنيد و به پيام های پيامبر گونه امام امت جامعه عمل و انجام وظيفه نماييد.

 

پدر جان من افتخار می كنم فرزند شما هستم اگر نتوانستم در طول عمر خود فرزند خوبی برای شما باشم خيلی عذر می خواهم و خيلی افتخار كن كه توانستی ابراهيم وار، اسماعيل را به قربانگاه بفرستی و در مصيبت من صبور و بردبار باش و هرگز به خود نگرانی راه نده و به ياد امام حسين (ع) صبوری و بردباری پيشه خود ساز ... و تو ای فرزندم آنچنان باش كه شايسته فرزند یک شهيد است.

 

 

کد خبر 1154924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha