​طراحی نظام جامع تربیتی در حوزه های علمیه خواهران

معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران از طراحی نظام جامع تربیتی و رونمایی از آن در سال جدید خبر داد و گفت: برای رسیدن به این مهم، بنا داریم شوراهای تربیتی در مدارس برای اساتید و طلاب راه اندازی کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام والمسلمین «تقی محدر» در نشست توجیهی مدیران مدارس علمیه استان های اردبیل، قم، آذربایجان غربی، سمنان، بوشهر و مرکزی که در سالن همایش آیت‌الله شرعی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران برگزار شد، اظهار داشت: معاونت فرهنگی در نظر دارد برنامه ها را به صورت ایده محور دنبال کند.

وی با بیان این که 2 مسئله محوری را مورد توجه داشته و در سال جدید مورد اهتمام قرار خواهیم داد، افزود: یکی مسئله جمعیت و فرزندآوری است و دومین مسئله موضوع عفاف و حجاب است که باید برنامه ها را به این سمت هدایت کنیم.

معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران ادامه داد: بنا داریم با همکاری معاونت های مختلف، برنامه ها را به سمت محورهای مدنظر سوق داده و همایش ها و کرسی های نقد و نظریه پردازی در این موضوعات برگزار کنیم تا به برنامه جامع عملیاتی برسیم.

وی، ایده محوری در برنامه ها را بسیار مورد تأکید قرار داد و خاطرنشان کرد: اگر برنامه ها با ایده همراه باشد قطعا نتیجه بخش خواهد بود و می توانیم به اهداف مدنظر برسیم.

حجت الاسلام والمسلمین محدر با بیان این که طلاب، ولی نعمت ما هستند و افتخار خادمی طلاب را داریم، گفت: مدیران مدارس باید گوش شنوای مسائل و مشکلات طلاب باشند و عزت نفس طلاب را مورد توجه قرار دهند، چون با عزت نفس قائل شدن به طلاب می توانین به تمام اهداف و برنامه ها دست یابیم.

وی همچنین از طراحی نظام جامع تربیتی و رونمایی از آن در سال جدید خبر داد و بیان داشت: برای رسیدن به این مهم، بنا داریم شوراهای تربیتی در مدارس برای اساتید و طلاب راه اندازی کنیم.

 

کد خبر 1154931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha