تجدید میثاق فعالان کانون های فرهنگی هنری شهر جونقان با شهدا

در این مراسم که به مناسبت گرامیداشت ۱۸ اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور انجام گرفت فعالان کانون های فرهنگی هنری «ارشاد»، «۱۸ اسفند» و «ساجدین» با شهدا شهرجونقان تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «فروزان مختاری» در این مراسم که به مناسبت گرامیداشت ۱۸ اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور انجام گرفت فعالان کانون های فرهنگی هنری «ارشاد»، «۱۸ اسفند» و «ساجدین» با شهدا شهرجونقان تجدید میثاق کردند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «۱۸ اسفند» مسجد صاحب الزمان (عج) شهر جونقان ادامه داد: امنیت و آرامش ما و اقتدار و صلابت کشورمان در عرصه های مختلف ملی و بین المللی را مدیون حماسه آفرینی های شهدای این نظام و انقلاب هستیم.

 

وی ابراز کرد: امروز وظیفه همه ما از جمله کانون های فرهنگی هنری حرکت در مسیر شهدا است، تصریح کرد: تبیین رشادت ها و دلاور مردی های آنان برای نسل جوان و نوجوان یکی از رسالت های مهم مسئولان و دست اندرکاران فرهنگی است که تلاش کنند و این قشر را با راه و رسم شهدا آشنا نمایند.

 

مختاری گفت: اعضای کانون های فرهنگی هنری شهر جونقان با اهدای شاخه های گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند و با آرمان های امام راحل و شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس تجدید بیعت کردند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «۱۸اسفند» مسجد صاحب الزمان (عج) شهر جونقان ادامه داد: حضور در خانواده شهدا، دیدار با مسئولان شهرستانی، برگزاری مسابقه کتابخوانی تبیینی «گام دوم انقلاب» ویژه بچه های مسجد و برگزاری عصر شعر «فرهنگ و هنر مساجد» از دیگر برنامه های کانون های فرهنگی هنری شهر جونقان به مناسبت ۱۸ اسفند است.

 

کد خبر 1154932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha