مردم برای یاری رساندن به همنوعان خود منتظر دستگاهها نمی‌ شوند

سلم آبادی گفت: در ایام کرونا مردم به معنی واقعی گل کاشتند و بر اساس آمار، کمک‌های مردمی طی ۲ سال اخیر، به مراتب بیشتر از کمک‌های پیش از دوران کروناست؛ این نشان داد که مردم ایران، برای یاری رساندن به همنوعان خود منتظر دستگاه‌ها و سازمان‌ها نمی‌شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «رضا سلم‌آبادی» در بیست و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهارکرد: شورای شهر و مدیریت شهری، حوائج بسیاری از مردم در حوزه‌های مربوط به شهر و شهرداری را پاسخگویی و حل و فصل می‌نماید و از این حیث، کمال و تقدیر را از شورای شهر داریم.

 

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی با بیان اینکه کمیته امداد امام‌خمینی(ره)، نهادی انقلابی است که با شکل‌گیری انقلاب اسلامی شکل گرفت و روز به روز، نوع فعالیت‌های این مجموعه تغییر یافته، گفت: پس از ایثارگران و جانبازان، محرومان بودند که به منظور دفاع از آرمان‌های انقلاب، پا به عرصه گذاشتند.

 

وی افزود: امام راحل(ره) می‌‎فرمایند که اگر بتوانیم اقدام سازنده‌ای در بحث تکفل خانواده‌های نیازمند انجام دهیم، وظیفه اصلی نظام را اجرایی ساخته‌ایم؛ بسیار خرسندیم که امروز به همت مردم، خیرین و سازمان‌های مختلف اقدامات سازنده‌ای بنا به فرمایشات بنیانگذار کبیر انقلاب شکل گرفته است.

 

سلم آبادی خاطرنشان کرد: در یک بازه زمانی، قله‌های کشور، جنگ بود ولی الان این قله‌ها، اشتغالزایی و رفع بیکاری و فقر است؛ کمیته امداد بر اساس همین مهم، با اعطای تسهیلات ارزان قیمت، ۲۰ هزار فرصت شغلی ایجاد کرده است.

 

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی با تاکید بر لزوم تقویت پیوندهای اجتماعی و خانواده با جهتگیری رفتارهای فردی و اجتماعی، گفت: برای گام برداشتن در مسیر تحقق این مهم، باید سعی بر توانمندسازی اقتصادی مردم داشته باشیم.

 

وی با اشاره به شیوع کرونا و شرایط سخت پیش آمده برای اقشار ضعیف جامعه، اظهارکرد: در این ایام، مردم ما به معنی واقعی گل کاشتند و براساس آمار، کمک‌های مردمی طی ۲ سال اخیر، به مراتب بیشتر از کمک‌های پیش از دوران کروناست؛ این نشان داد که مردم ایران، برای یاری رساندن به همنوعان خود منتظر دستگاه‌ها و سازمان‌ها نمی‌شوند و آتش به اختیار، قدم در عرصه می‌گذارند.

 

کد خبر 1154936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha