جانبازان با تحمل رنج و درد جسم هر روز درس عملی ایثار و شهادت می دهند

آیت الله حسینی همدانی با تکریم از جانبازان دوران دفاع مقدس گفت: جانبازان با تحمل رنج و درد جسم هر روز درس عملی ایثار و شهادت می دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، مصادف با سالروز میلاد حضرت عباس(ع) که در تقویم ملی کشورمان از این روز به عنوان روز جانباز نامگذاری شده است، آیت الله حسینی همدانی به همراه مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران البرز از تعداد از جانبازان دوران دفاع مقدس عیادت و تکریم کردند. 

 

نماینده ولی فقیه در البرز طی این دیدار گفت: ائمه جمعه در سطح استان با توجه به فرمان رهبرمعظم انقلاب، مأموریت دارند تا از جانبازان عیادت و تکریم کنند.

 

آیت الله حسینی همدانی بیان کرد: شهداء مقام عالی و رفیعی دارند و جانبازان به دلیل سختی هایی که به جان می خرند، سختی و درد زیادی را تحمل می کنند و در این میان همسران جانبازان شریک این دردها و رنج ها هستند.

 

وی ادامه داد: برکت وجودی جانبازان بیانگر درس ایثار و جوانمردی است، ایثارگران درس ایثار و شهادت را در جامعه به صورت عملی نشان می دهند. 

 

نماینده ولی فقیه در استان البرز خاطرنشان کرد: جانبازان با تحمل رنج و درد هر روز نسبت به تعلیم مسیر حق طلبی و ایثار تلاش می کنند و تلاش مضاعفی را برای خود نزد خداوند ثبت می کنند. 

 

گفتنی است، به مناسبت روز جانباز، آیت الله حسینی همدانی از منوچهر بناکار و حامد نورمحمدی عیادت و تکریم کرد.

 

 

کد خبر 1154968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha