تعریض محور روستایی «یام» در انتظار معرفی برنده مناقصه

مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای فاروج گفت: تخصیص اعتبار طرح تعریض محور روستایی «یام» ۱۰۰ درصد است و شروع عملیات آن در گرو معرفی برنده مناقصه طرح است.

«هادی حسینی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در فاروج گفت: برای این طرح 22 میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده بود که از این رقم چهار میلیارد ریال آن برای بهسازی پل ورودی روستا هزینه شده است.

 

مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای فاروج افزود: تعریض این محور به طول چهار کیلومتر و ساخت 9 پل کوچک  در این طرح پیش بینی شده است.

 

وی با اشاره به برگزاری مناقصه این طرح، بیان کرد: این محور یکی از نقاط حادثه خیز شهرستان است و اصلاح آن در دستور کار قرار گرفته است.

 

مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان با اشاره به اینکه 26 روستای بالای 20 خانوار شهرستان از راه آسفالت محرومند، افزود: طول این محورها 80 کیلومتر است.

 

وی گفت: علاوه بر 26 روستای بالای 20 خانوار، 9 روستای بالای 50 خانوار هم محروم از برخورداری از راه آسفالت هستند که طول مسیر این محورها 42 کیلومتر است.

 

شاخص آسفالت راه های روستایی در شهرستان 40 درصد است که در مقایسه با میانگین 43 درصدی استان و 53 درصدی کشور، فاروج عقب تر است.

 

کد خبر 1155039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha