کسب رتبه های برتر قرآنی توسط  جوانان عضو کانون بعثت تویسرکان

خدابخشیان گفت: ۸ نفر از اعضای جوان کانون فرهنگی هنری بعثت شهرستان تویسرکان در مسابقات قرآنی زلال کوثر رتبه های برتر را کسب کردند.

«فاطمه خدابخشیان» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: اختتامیه مسابقات قرآنی زلال کوثر با همکاری ارگان ها و ادارات مختلف شهرستان تویسرکان از جمله اداره اوقاف، اداره تبلیغات اسلامی ، اداره ارشاد و کانون های فرهنگی هنری مساجد این شهرستان برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری بعثت شهرستان تویسرکان افزود: در مراسم اختتامیه این مسابقات 8 نفر از جوانان عضو کانون فرهنگی و هنری بعثت شهرستان تویسرکان موفق شدند در رشته های مختلف قرآنی رتبه های برتر را کسب کنند.

 

وی با بیان اینکه تعداد تجلیل شوندگان  در اختتامیه مسابقات قرآنی زلال کوثر 130 نفر است، اظهار داشت:  به دلیل تعداد زیاد تجلیل وندگان این مراسم  امروز و فردا (17 اسفند)  در شهرستان تویسرکان برگزار می شود.

 

خدابخشیان گفت: در این مراسم تعداد 8 نفر از جوانان عضو کانون از جمله «عرفان بختیاری»، «هانیه سوری» و «محمد سوری» و  5 نفر دیگر از جوانان کانون فردا تجلیل می شوند.

 

وی ادامه داد: اعضای کانون فرهنگی هنری بعثت در رشته های مختلف قرآنی از جمله حفظ جزء 30، و قرائت آیات فاطمی   رتبه های برتر را کسب کردند.

 

کد خبر 1155057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha