تقویت روح اسلام خواهی در گرو پاسداشت مناسبت‌های مهم دین اسلام است

نجاتی تقویت روح اسلام خواهی را در گرو پاسداشت مناسبت‌های مهم دین مبین اسلام دانست و گفت: نیمه شعبان بهترین فرصت برای افزایش امید و نشاط در جامعه و به ویژه میان جوانان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «رضا نجاتی» امروز (دوشنبه ۱۶ اسفند) در جلسه برنامه‌ریزی برگزاری جشن نیمه شعبان که در استانداری خوزستان برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: گرامیداشت این ایام توسط ادارات و مردم خوزستان نشانه ولایتمداری و عمق ارادت به اهل بیت (ع) است.

 

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان تقویت روح اسلام خواهی را در گرو پاسداشت مناسبت‌های مهم دین مبین اسلام دانست و افزود: نیمه شعبان بهترین فرصت برای افزایش امید و نشاط در جامعه و به ویژه میان جوانان است.

 

وی با تاکید بر مردمی اجرا شدن و برنامه‌ریزی منسجم برای اعیاد نیمه شعبان اضافه کرد: امیدواریم امسال بتوانیم این مراسم را با شکوه‌تر از گذشته با توجه به کنترل بیماری کرونا، با رعایت پروتکل های بهداشتی و مشارکت حداکثری مردم و جوانان برگزار کنیم.

 

نجاتی ابراز کرد: هدف از برگزاری این جشن‌ها و مراسم‌ها این است که با برنامه‌های خود روحیه انتظار و فرهنگ مهدویت را در مخاطبان افزایش دهیم و امیدواریم جشن نیمه‌شعبان امسال گسترده‌تر از سال‌های گذشته و با حضور حداکثری مردم هرچه باشکوه‌تر برگزار شود.

 

وی خاطر نشان کرد: با همراهی و همدلی ادارات و دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی باید فضای شهر آذین‌بندی شود و به بهترین شکل ممکن به استقبال هرچه باشکوه تر این روز عزیز و خجسته برویم.

 

در ادامه نمایندگان دستگاه‌ها نسبت به ارائه برنامه‌های خود در خصوص برگزاری جشن نیمه شعبان از جمله پیاده‌روی خانوادگی، جشن‌های خیابانی و محله‌ای، احتزاز پرچم مهدویت، برپایی مراسم بیعت با امام زمان (عج) در مساجد، احیای شب نیمه شعبان در مساجد، نشست‌های تخصصی مهدویت، برگزاری دعای ندبه در روز میلاد، فضاسازی شهرهای استان، برگزاری جشن‌های کوچک محله‌ای، نورافشانی، برپایی مواکب مهدوی، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، کاروان شادی و اتوبوس‌های گردشگری و ... پرداختند.

 

کد خبر 1155118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha