شهید زارعی با اندیشه توحیدی و ولایی   دلسوزانه   به مردم خدمات رسانی کرد

آیت الله حسینی گفت: شهید زارعی با اندیشه توحیدی و ولایی اسوه بود، دلسوزانه در میدان ایستاد، در شرایط سخت کرونایی به مردم خدمات رسانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» امروز (16 اسفند ماه) در نخستین یادواره شهید زارعی با تبریک ایام شعبانیه، اظهار کرد: یاد و خاطره همه شهدا به ویژه شهدای سلامت و شهید زارعی را گرامی می داریم.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه انسان در پیشگاه خداوند بسیار ارزشمند و اشرف مخلوقات است، گفت: خداوند همه چیز را در اختیار انسان قرار داده، آبروی انسان در پیشگاه خداوند بسیار قیمتی بوده، همه اعضا و جوارح انسان در پیشگاه خداوند ارزش دارد و گفته شده اگر یک انسان بی گناه کشته شود، گویا همه انسان ها کشته شده است.

 

وی با بیان اینکه این ارزش زمانی حفظ می شود که در قلب انسان معنویت و توحید باشد، افزود: در تاریخ داریم قوم عاد، ثمود، لوط در چند ساعت توسط خداوند به دلیل اعمال پلیدشان نابود شدند، اگر در جامعه بشری معنویت و اخلاص حاکم نشد، این انسان باید از صحنه روزگار حذف شود.

 

آیت الله حسینی خاطرنشان کرد: به برکت بعثت پیامبر اسلام (ص)، و ولادت ائمه اطهار علیهم السلام این تفکر توحیدی و حاکمیت اخلاق، معنویت و خداپرستی در جهان بشر حفظ شد تا انسان جایگاه خود را داشته باشد و از مقام انسانیت سقوط نکند.

 

امام جمعه یاسوج با اشاره به اینکه اگر انسان از این مقام انسانیت سقوط کند، خداوند زندگی را بر می چیند، گفت: امروز به برکت شریعت اسلام و قرآن این جهان بشر به حیات خود ادامه می دهد.

 

وی تاکید کرد: حکومت های طاغوتی تلاش داشتند خط معنویت را از بین ببرند، نمونه های آن در کشور ما همین پهلوی بود که شعارهای دینی را محکوم و شعارهای شیطانی را ترویج می داد که به برکت امام (ره) و مردم حکومت پهلوی کنار رفت و اسلام حاکم شد.

 

آیت الله حسینی با اشاره به اینکه اگر هنوز پهلوی حاکم بود امروز شهادت و شهید، نماز و معنویت و اخلاق جایگاهی نداشت، گفت: هدف آنها حذف تمام ارزش های دینی بود، فضا باز شد تا انسان ها قدر منزلت شان را بدانند.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: وقتی حکومت طاغوتی باشد نفس کشیدن در آن جامعه اسان نیست، امروز در جمهوری اسلامی نعمت های زیادی وجود دارد.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه کوچک ترین کار در حکومت طاغوتی عذابی سخت دارد، اظهار کرد: جنگیدن در مسیر خداوند به فرمان ولی فقیه شهادت در پیش دارد، کارکردن و در مسیر خدا جان دادند شهادت نصیبش می شود و این شهدا نزد خداوند روزی داده می شوند.

 

آیت الله حسینی گفت: شهید زارعی با اندیشه توحیدی و ولایی اسوه بود، دلسوزانه در میدان ایستاد، در شرایط سخت کرونایی  به مردم خدمات رسانی کرد.

 

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کادر درمان خطر کرده و با این ویروس مرگ بار جنگیدند، افزود: فردی که در این میدان می ایستد و مبارزه می کند، اجر بسیار عظیمی دارد.

 

وی با اشاره به اینکه شهدای سلامت، جنگ تحمیلی، انقلاب و مدافع حرم راه را به ما نشان دادند، گفت: شهدا با خون سرخ خود راه را روشن نگه داشته اند که راه گم نشود .

کد خبر 1155138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha