فعالیت در دستگاه‌های اداری نیازمند روحیه جهادی است

حیدری گفت: فعالیت در دستگاه ‌های اداری را نیازمند روحیه جهادی و میدانی دانست و گفت: باید همچون سال های دفاع مقدس کارها به صورت میدانی و جهادی پیگیری شود تا به موفقیت رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «غلامعلی حیدری» امروز (دوشنبه ۱۶ اسفند) در دیدار سرزده از سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان اظهار داشت: تکریم مردم و تقویت روحیه مردم‌داری از دیگر موضوعاتی است که از کارکنان دستگاه‌های اداری انتظار می‌رود.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مردم نباید درگیر کاغذبازی اداری شوند و باید تا می‌توان پیگیری امور آنها را سریع و در زمان کوتاهی انجام داد.

 

حیدری تصریح کرد: مردم حق بزرگی بر گردن مسئولان دارند و باید تا می توان در تکریم آنها اقدام کرد و در شرایط شیوع کرونا باری از دوش آنها برداشته شود.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری بر ضرورت کنترل بازار شب عید استان تاکید کرد و افزود: باید مراقبت و نظارت دقیقی بر بازار شب عید انجام گیرد که مردم آسیبی نبینند.

 

حیدری بر ضرورت ارتقای کیفیت نان در استان نیز تاکید کرد و اظهار داشت: به شرطی قیمت نان در استان افزایش داده شد که کیفیت آن ارتقا پیدا کند و وزن چانه‌ها استاندارد باشد اما گزارش‌ های موجود حاکی از آن است که کیفیت نان هنوز رضایت ‌بخش نیست.

 

وی با تاکید بر مهار نرخ بیکاری در استان، رونق اشتغال در بخش صنعت و معدن را عامل مهمی در این خصوص دانست و گفت: بخشی از طرح ‌های نیمه‌ تمام استان در این بخش است که با تعیین تکلیف آن می‌توان اشتغال زیادی ایجاد کرد.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در نظارت‌ های بازار شب عید باید تعداد بازرسان 2 برابر شود و از نیروهای بسیجی کمک گرفته شود.

 

حیدری سفرهای شهرستانی مدیران دستگاه‌ های اداری برای پیگیری بهتر امور را یک ضرورت دانست و گفت: نه تنها ادارات در شهرستان‌ ها تقویت شود تا از مراجعه مردم به رمز استان جلوگیری شود بلکه باید با سفرهای شهرستانی بر اجرای امور توسط دستگاه‌ های شهرستانی نظارت دقیقی انجام گیرد.

 

کد خبر 1155172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha