مدیران  خود را خدمتگذار مردم بدانند/اوکراین قربانی سیاست بحران سازی آمریکا

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه پایه های میز خدمت مدیران روی خون شهدا بنا شده، گفت:مدیران باید خود را خدمتگذار مردم بدانند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،‌ حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» امروز(۱۶اسفند) درجمع پاسداران لشکر عملیاتی ۲۵کربلا ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه با بیان اینکه امام حسین(ع)یکی از ملاک های فضیلت انسان را در معرفت و آگاهی می داند، اظهار کرد: آن حضرت فرمودند به هر اندازه شناخت و آگاهی شما بالا باشد به همان اندازه از جانب خدا خیر و خوبی به شما می رسد و اگر می خواهی معروف های بیشتری بدست بیاورید معرفت های خود را افزون کنید.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید براینکه ارزش انسان به معرفت و آگاهی اوست،‌ افزود: باید آگاهی، دانایی خود را افزایش دهیم.

 

وی با بیان اینکه بسیاری از جرم، جنایت و خلاف ها معلول ناآگاهی است، گفت: در جنگ رسانه ای،‌تبلیغاتی و فرهنگی استکبار، سیاست دشمن این که مردم فضایل آدم های خوب را نشناسند و از انسان های نادرست، چهره بسازند.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه ترور شخصیت از دوران امام علی(ع) انجام می شد و مخالفان دین اسلام تلاش داشتند فضایل حضرت علی(ع) دیده نشود، اظهار کرد: در بحران اوکراین نیز همین دسیسه استکبار درجریان است، و تلاش دارند چهره خشن و آدم کشی از روسیه به دنیا نشان دهند.

 

وی به مسئله اوکراین و روسیه اشاره و بیان کرد: به فرموده رهبری آمریکا بحران زیست و بحران ساز است. برای ادامه حیات شیطانی خود بحران سازی می کند و این نمونه جهالت مدرن است. تجربه ثابت کرد که آمریکا قابل اعتماد نیست.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند با جنگ در هرکجای دنیا باشد مخالف هستیم، افزود: ریشه بحران  ها شیطان بزرگ آمریکا است وتمام مشکلات مردم مظلوم دنیا زیر سر آمریکا است.

 

وی یکی از ویژگی های مهم حضرت ابوالفضل(ع) را وفاداری دانست و گفت: شیعیان اعتقاد ویژه ای به این شخصیت برجسته تاریخ اسلام دارند و در ردیف ائه معصومین (ع) برای آن حضرت احترام قائل هستند.

 

حجت الاسلام  محمدی لائینی با بیان اینکه برخی از مدیران متاسفانه منافع مردم را فروختند و منفعت خود را به منفعت مردم ترجیح دادند، افزود: البته شهدای دفاع مقدس، دفاع از حرم و ...، مقابله با فتنه های داخلی همانند فتنه ۸۸ و...ایستادند یاران جانی بودند همانند حضرت ابوالفضل(ع) که نرفت امان نامه بگیرد و زیر بیرق امام حسین(ع) برای دفاع از دین اسلام جان شیرین خود را تقدیم کرد.

 

وی با بیان اینکه مدیران میز و صندلی خود را مدیون خون شهدا هستند، گفت: مدیران باید خود را خدمتگذار مردم بدانند.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی دعا و استغاثه را ویژگی بارز امام سجاد(ع) دانست و گفت: برای عاقبت بخیری باید اهل دعاو مناجات بود.

کد خبر 1155255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha