کانون های فرهنگی و هنری مساجد باید با فعالیت های مردمی مرتبط شوند

سرپرست فرمانداري اسفراين، فراهم کردن زمينه ارتباط مسئولان با مردم و انجام فعاليت هاي گسترده مردمي را به فعالان کانون ها مساجد توصيه کرد و آن را شاخصه لازم برنامه ها و اقدامات اين کانون ها نام برد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «مسلم نوری» سرپرست فرمانداری اسفراین در آستانه 18 اسفند، سالروز تأسیس کانون های مساجد در دیدار با فعالان فهما خراسان شمالی با اشاره به اینکه در مساجد هر اندازه هدفمندتر کار کنیم، موفق تر خواهیم بود، به نمونه های ارزشمند کار مسجدی نتیجه بخش در دوران مختلف انقلاب اسلامی و روزهای جنگ و نیز عرصه های سازندگی با تکیه بر مسجد و اهالی مسجد اشاره کرد.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان اسفراین، بهره مندی از نیروهای مردمی و همدلی و همراهی عمومی را در محور قرار گرفتن مسجد موثر دانست و گفت: تجربه نشان داده هرچقدر فعالیت ها به نیروی مردمی و مسجد نزدیک بوده به دلیل فضای مطمئن و مورد اعتماد مسجد، برنامه ها اثر بخش بوده است.

 

نوری، فراهم کردن زمینه ارتباط مسئولان  با مردم و انجام فعالیت های گسترده مردمی را به فعالان کانون های مساجد توصیه کرد و آن را لازمه برنامه ها و اقدامات این کانون ها نام برد.

 

«هاشم شیرازیان»  مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی هم در ابتدای این نشست  گزارشی از فعالیت های کانون های مساجد ارائه کرد و شهرستان اسفراین را یکی از شهرستان های شایسته تقدیر سومین رویداد ملی فهما معرفی کرد.

 

وی اضافه کرد: 9 کانون استانی در بخش های مختلف سومین رویداد ملی فهما به عنوان کانون برتر معرفی شدند که از این میان چهار کانون از شهرستان اسفراین شامل «معراج السعاده» روستای بزنج در رواق کارآفرینی شایسته تقدیر ویژه و نیز کانون های فرهنگی هنری «مشکات» در رواق دانش و «محبان الزهرا(سلام الله علیها)»  در رواق رسانه و «عاشورا» دهستان بام  نیز دررواق همدلی این رویداد، شایسته تقدیر کشوری و همچنین کانون «مشکات» در میان  کانون های رابط شایسته تقدیر کشوری قرار گرفتند.

 

 

 

کد خبر 1155274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha