کانونهای مساجد در مسیر روشنگری اهداف انقلاب نقش بسیار مهم و برجسته ای دارند

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به نقش کانونهای فرهنگی و هنری مساجد کشور در جهاد تبیین گفت: یقینا این کانونها در مسیر روشنگری اهداف انقلاب نقش بسیار مهم و برجسته ای دارند.

حجت الاسلام اکبر احمدپور، نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به  فعالیت کانونهای  فرهنگی و هنری  مساجد کشور ،گفت: مساجد یکی از پایگاههای اصلی حضور مردم هستند بویژه مردمی که بیشترین وفاداری را به نظام،انقلاب و مکتب و دین  دارند قطعا به جز عواملی که در مساجد همانند هیات امنا ،امام جماعت فعالیت می کنند کانونهای فرهنگی هم یکی از مجموعه های ارزشمند نظام  است که کارهای فرهنگی ،قرآنی و دینی را در مساجد انجام می دهند.

 

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهار کرد:  هر مقدار که بتوانیم این کانونها را به لحاظ اعتباری تقویت کنیم  تا بتوانند برنامه های فرهنگی و قرآنی  مناسب و در تراز نظام اسلامی را  اجرایی کنند قطعا ما بیشتر می توانیم مردم را در برابر هجمه های فرهنگی، ناتو و شبیخون فرهنگی غرب حفاظت و صیانت کنیم.

 

نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر حمایت اعتباری و بودجه ای از این کانونها شود قطعا می توانند بهتر برنامه های فرهنگی فاخری را در سطح مساجد پیش بینی و اجرا کنند و در این زمینه از اهداف فرهنگی نظام حمایت و صیانت کنند.

 

وی با اشاره به نقس این کانونها در بحث  جهاد تبیین گفت: یقینا  این کانونها در مسیر روشنگری انقلاب و اهداف انقلاب نقش بسیار مهم و برجسته ای دارند ما اگر در مسائل و سیاست های کلان اسلامی نتوانیم تبیین درست و روشنگری مناسب و توضیح قانع کننده ای را نسبت به افکار عمومی داشته باشیم دشمن این کار را خواهد کرد.

 

وی خاطر نشان کرد: وظیفه ما و طلایه داران انقلاب و نظام این  است که با جهاد تبیین مسیر انقلاب و اهداف انقلاب را تبیین کنیم.

کد خبر 1155334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha