توزیع و کاشت نهال رایگان میوه در کرمانشاه

رحمتی زاده، گفت: با توجه به آغاز هفته درختکاری برای سومین سال متوالی برنامه توزیع و کاشت نهال رایگان میوه در منازل همشهریان در دستور کار این سازمان قرار گرفت.

فرامرز رحمتی‌زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت:قبل از شیوع ویروس کرونا مراسم روز درختکار و توزیع آن با حضور گسترده مردم  طی جشنی برگزار می شد.

 

 

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و جهت جلوگیری از ازدحام جمعیت در محل‌های توزیع نهال، امسال همانند سال گذشته برنامه توزیع نهال رایگان نداریم و در عوض توزیع و کاشت نهال رایگان میوه در منازل جایگزین شده است.

 

 

رحمتی زاده  تصریح کرد: شهروندان متقاضی نهال رایگان میوه می‌توانند همه ‌روزه از تاریخ ۱۴ الی ۱۹ اسفندماه از ساعت ۸ الی ۱۲ از طریق تماس با واحد روابط ‌عمومی سازمان به شماره ۳۴۲۹۷۰۲۸-۰۸۳ اقدام به نام‌نویسی نمایند.

 

 

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه اظهار کرد: بعد از پایان نام‌نویسی، اکیپ مجرب کاشت و توزیع نهال این سازمان، به تفکیک آدرس‌های موجود در سطح مناطق هشتگانه اقدام به مراجعه حضوری به درب منازل متقاضیان ثبت‌نام شده می کنند.

 

 

وی در پایان گفت: به هر خانواده۲ نهال رایگان میوه تحویل و در صورت تمایل، غرس نیز به صورت رایگان در محل انجام می‌شود.

کد خبر 1155374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha