مسئولان برای جذب  نوجوانان و جوانان برنامه های مؤثر ارائه دهند

آیت الله عبادی با اشاره به توصیه رهبر معظم انقلاب در خصوص جنگ روایت ها و اهمیت جهاد تبیین، گفت: مسئولان در این زمان ویژه باید برای جذب نوجوانان و جوانان برنامه های مؤثر ارائه دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله «سید علیرضا عبادی» امروز (۱۷ اسفند) در دیدار با اعضای ستاد راهیان نور دانش آموزی استان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد امام سجاد(ع)، اظهار کرد: این خیلی مسئله مهمی به خصوص برای نوجوانان و جوانان است چون در این سنین به همان میزانی که تغییراتی از جهت جسمانی برای آنان حاصل می شود خیلی بیشتر از جهت روحی و معنوی تغییر حاصل می شود.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به توصیه و ابراز نگرانی رهبر معظم انقلاب در خصوص جنگ روایت ها و اهمیت جهاد تبیین، گفت: دشمن بیکار ننشسته و محدودیت هم ندارد و با انواع و اقسام دورغ‌پردازی در جهت انحراف جامعه فعالیت می کند بنابراین باید مسئولان در این زمان ویژه برای جامعه ما برنامه های موثری را ارئه دهند.

 

وی بیان کرد: از همه مردم به خصوص نوجوان و جوانان که نمی توان توقع داشت که او این همه سیاست و شگردهای دشمن را بفهمد بنابراین تحت تاثیر قرار می گیرد لذا این مسئولان هستند که باید جامعه خود را حفظ کنند.

 

آیت الله عبادی در ادامه اردوی راهیان نور را بهترین فرصت معنوی برای حفظ جامعه دانست و افزود: جوانان در اردوی راهیان نور قدم در سرزمین مقدسی می گذارند که در جای جای آن آوای شهید فضا را پر کرده و گذشته از دیدار این سرزمین مقدس بالاخره افاضه ارواح پاک شهدا در آن منطقه تاثیرگذار است.

 

امام جمعه بیرجند با اشاره به حضور و جانفشانی دانش آموزان در دوران دفاع مقدس، تصریح کرد: امروز هم نوجوانان و جوانان با سفر به سرزمین نور راه شهدا را تداوم می بخشند و عهد و پیمان را حفظ می کنند.

 

وی با بیان اینکه امروز خداوند شرایط تحکیم جمهوری اسلامی ایران را فراهم کرده و نقشه دشمنان در منطقه و سطح بین الملل نقش برآب شد، گفت: اهمیت قضایا در این مقطعی که خداوند ایجاد کرده و همسویی قوای سه گانه و حماسه مردم در ۲۲ بهمن بسیار مهم و فراتر از پیروزی سال ۵۷ است که باید قدر آن را بدانیم به جهت اینکه آن روز امام راحل می فرمود ما می توانیم ولی اکنون می گوییم ما توانستیم.

 

آیت الله عبادی در پایان عنوان کرد: امروز می توانید با تبیین آمار و ارقام مستند از موفقیت های عظیمی که در جبهه های مختلف داشتید به مخاطب بگوید که «ما توانستیم».

 

 

 

کد خبر 1155382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha