پیگیری و پاسخگویی به مطالبات شهروندان در جلسه ملاقات مردمی مسجد انصارالحسین(ع)

نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران به همراه شهردار منطقه۱۳ با حضور در مسجد انصارالحسین(ع) پاسخگوی درخواست شهروندان بودند.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، به منظور رسیدگی به مسائل و مشکلات شهروندان، حجت الاسلام آقامیری عضو شورای اسلامی شهر تهران و شهردار منطقه۱۳، به همراه معاونان و مدیران این منطقه در مسجد انصارالحسین ناحیه ۲ با شهروندان  دیدار و گفتگو کردند.


نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران  با اشاره به رویکرد شورای شهر برای دیدار با شهروندان در محلات گفت:حضور در بین مردم و آشنایی با درخواست‌ها و مشکلات آنها بسیار مهم است و در کنار مشاهده نواقص از نزدیک، منجر به همدلی مردم و مسولان و به تبع آن مشارکت شهروندان برای انجام بهتر فعالیت‌ها می‌شود.


محمد هادی علی‌احمدی، شهردار منطقه ۱۳ نیز ضمن پاسخگویی به درخواست ها و دغدغه های شهروندان با اشاره به اقدامات عمرانی، ترافیکی و خدمات شهری و پروژه های انجام شده در منطقه گفت: به منظور ارتقا سرانه های شهری، پروژه های مختلفی از قبیل احداث مسجد علی اکبر،  تکمیل مسیر دوچرخه،  بهسازی و ساماندهی معابر و پیاده رو های بافت فرسوده ،کاشت نهال و  افزایش فضای سبز و... اجرا شده است که تعدادی از پروژه ها به زودی افتتاح و به بهره برداری می رسد و برخی دیگر نیز در  مقیاس بزرگ تر در حال پیگیری، هماهنگی و اقدام  است.


او حضور اعضای شورای شهر بین مردم را فرصتی مهم ومغتنم برای خدمات رسانی به شهروندان و جلب رضایت آنان اعلام کرد و در ادامه از نگاه ویژه شهردار تهران و شورای اسلامی شهر تهران به مناطق سخن گفت.
در این دیدار ، شهروندان درخواست های خود را مطرح و از سوی عضو شورای شهر و شهردار دستورات لازم برای رفع مشکلات و دغدغه های شهروندان در دستور کار قرار گرفت.
 

کد خبر 1155393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha