بازدید مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد از کانون جدیدالتاسیس کمیل

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد از کانون جدیدالتاسیس کمیل یزد بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام مظفر سالاری مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد همزمان با سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور از کانون جدیدالتاسیس کمیل یزد بازدید کرد.

 

حجت الاسلام سالاری ضمن گرامیداشت این روز گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد به عنوان ظرفیت های بزرگی در مساجد هستند که می توانند بسیاری از فعالیت های فرهنگی و هنری را در بستر مساجد در جامعه پیاده کنند.

 

 

وی افزود: یکی از ماموریت های کانون های مساجد جذب نسل جوان و نوجوان به مساجد است که از طریف فعالیت ها و برنامه های فرهنگی می توانیم این هدف را دنبال کنیم.

 

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد بیان کرد: هدف اصلی ما احیای کارکردهای مساجد در جامعه است که امیدواریم بتوانیم در قالب های مختلف این هدف را دنبال کنیم.

 

طالعی مدیر کانون کمیل نیز در این مراسم گفت: مهمترین هدف کانون جذب جوانان و نوجوانان با مسجد است و سعی کرده ایم با برنامه های متنوع در این مسیر گام برداریم.

 

وی افزود: خوشبختانه برنامه های مختلفی توسط کانون برگزار می شود که مشارکت کننده اصلی این برنامه ها نیز جوانان و نوجوانان است که امیدواریم شاهد پویایی بیشتر مسجد باشیم.

کد خبر 1155414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha