سپاه در رفع نیازهای جامعه با دولت همکاری می کند/توان افزایی نظامی برای مقابله با دشمن

سرهنگ عمو مهدی گفت: سپاه در رفع نیازهای جامعه مثل دوران کرونا و قطع زنجیره ویروس با دولت همکاری می کند.

سرهنگ « مرتضی عمو مهدی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با اشاره به ماموریت های سپاه و پاسداران اظهارداشت: سپاه در حوزه های مردمی و کمک به رفع نیازهای جامعه مشارکت دارد و توان و امکانات خود را در این عرصه به کار می گیرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه اصفهان افزود: سپاه در رفع نیازهای جامعه مثل دوران کرونا و قطع زنجیره ویروس و همچنین واکسیناسیون با دولت همکاری می کند تا مردم از برکات آن بهره ببرند.

 

وی ادامه داد: این همکاری ها در حوزه ها مختلف و همکاری بسیجیان انجام می شود کمک به آزادی جرائم غیرعمد، ارائه خدمات محرومیت زدایی و آموزش مردم از جمله فعالیت ها است.

معاون هماهنگ کننده سپاه اصفهان به اقدامات امنیتی سپاه شاره کرد واذعان داشت: در کنار نیروهای مسلح و نهادهای قضایی و امنیتی در راستای ارتقا سطح امنیت عمومی سپاه فعالیت دارد که رصد داخلی و بین المللی از جمله آن

است.

 

وی اضافه کرد: منافقین و فعالیت های جاسوسی برای تخریب امنیت عمومی کار می کنند که شناسایی و دستگیری آن ها در تعامل بین نهادهای امنیتی صورت می گیرد.

 

*توان افزایی نظامی برای مقابله با دشمن

سرهنگ عمومهدی با اشاره به ظرفیت های نظامی سپاه اذعان داشت: یکی از فعالیت های این یگان نظامی، انجام فعالیت در حوزه نظامی و آمادگی در برابر توطئه و حمله احتمالی دشمن است که آمادگی برای این کار را دارد و در

دفاع از مرزها در حال حاضر فعالیت می کند.

وی ادامه داد: توان افزایی نظامی برای مقابله با دشمن با استفاده از ظرفیت داخلی انجام می شود که در حال حاضر امکانات و تجهیزات در حال ساخت است.

کد خبر 1155416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha