تجلیل از مادران عضو کانون های مساجد همدان در طرح «شکوه مادری»

ناهیدی فرد گفت: همایش تجلیل از ۷ نفر از بانوان عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان در قالب طرح «شکوه مادری» با حضور امام جمعه همدان در محل حسینیه امام خمینی (ره) برگزار می شود.

«حمیدرضا ناهیدی فرد» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان از تداوم طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم در سال 1400 خبر داد و گفت: امسال نیز این طرح از سوی ستاد فهما تداوم یافته و با  عنوان «شکوه مادری» با هدف تجلیل از مادران شهیدپرور، مسجدی و فعال  و مادرانی که با سن زیر 40 سال  3 فرزند و یا بیشتر دارند، برگزار می‌شود.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان افزود: همایش شکوه مادری روز جمعه (20 اسفند)  در محل حسینیه امام با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان آیت الله «حبیب الله شعبانی»، مدیر ستاد کانون های مساجد همدان، بانوان عضو کانون و با همکاری کانون فرهنگی هنری شهید صانعی موفق  برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: در این مراسم 7 نفر از بانوان فعال عضو کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان که زیر 40 سال سن دارند و دارای 3 فرزند و بیشتر هستند، تجلیل می شوند.

 

ناهیدی فرد، با اشاره به اهمیت تشکیل خانواده، فرزندآوری و اشتغال مادران، اظهار کرد: یکی از مهمترین موضوعات که می‌بایست مورد نظر  قرار گیرد، شکل‌گیری ازدواج به‌هنگام است تا بتوان در امر فرزندآوری نیز اقدامات موثری داشت.

 

 وی در پایان تاکید کرد: نسل ظهور ثمره خلاقیت زنانی است که در عین غنای معنوی و اخلاقی، نقش‌های خود را به خوبی در همه عرصه ها ایفا می کنند.

کد خبر 1155427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha