آغاز ثبت نام قطعی عتبات نوروزی/ ۳ کاروان هوایی به گلستان اختصاص یافت

میرقاسم پور از آغاز ثبت نام قطعی عتبات نوروزی خبر داد و گفت: پذیرفته شدگان در قرعه کشی پیش ثبت نام، از امروز (سه شنبه ۱۷ اسفند) بر اساس اولویت های تعیین شده ثبت نام خود را قطعی کنند.

«سیدعلی میرقاسم پور» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: ثبت نام قطعی سفرهای نوروزی عتبات عالیات از امروز (سه شنبه 17 اسفند) آغاز شد و متقاضیانی که نام آنها در قرعه کشی پذیرفته شده می توانند نام نویسی نهایی را از طریق سایت عتبات به نشانی «https://atabat.haj.ir» انجام دهند.

 

مدیر حج و زیارت گلستان افزود: از سوی سازمان حج و زیارت، سه کاروان هوایی با ظرفیت یکصد و 20 نفر برای اعزام زائران عتبات اختصاص داده شده است که در تاریخ های (25 و 29 اسفند 1400) و (5 فروردین 1401) است.

 

وی ادامه داد: با توجه به محدود بودن سهمیه اختصاص یافته، زائرانی که که در بازه زمانی (30 بهمن تا 6 اسفند) مبادرت به پیش ثبت نام کرده بودند و نام آنها در قرعه کشی پذیرفته شده (پیامک دریافت کرده یا نام آنها در سامانه ثبت شده است) می توانند هر چه سریعتر نسبت به قطعی و نهایی کردن ثبت نام خود اقدام کنند.

 

میرقاسم پور با اشاره به اینکه در پیش ثبت نام عتبات، 550 نفر از گلستان ثبت نام کرده بودند، گفت: از این تعداد 300 نفر درخواست اعزام هوایی و 250 نفر درخواست اعزام زمینی کرده بودند.

 

وی خاطرنشان کرد: مقرر شده بود اعزام های زمینی عتبات نیز از (27 اسفند) همزمان با نیمه شعبان آغاز شود اما تا این لحظه قطعی نشده و سازمان حج و زیارت آمادگی کامل دارد و منتظر اعلام کشور عراق است.

 

مدیر حج و زیارت گلستان در خصوص کم بودن ظرفیت زائران عتبات نوروزی گلستان، گفت: در تلاش هستیم این سهمیه را بیشتر کنیم، در حال حاضر مهمترین دغدغه تامین هواپیماهای بیشتر است.

 

وی گفت: همگی اعزام های هوایی زائران عتبات نوروزی گلستان از طریق فرودگاه امام (ره) تهران انجام می شود.

 

 

 

کد خبر 1155497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha