ضرورت تشکیل کارگروه بررسی «نزاع» در خراسان شمالی

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی، تشکیل کارگروه بررسی نزاع و مشخص کردن وظایف هر یک از دستگاه ها را ضروری خواند و گفت: بایستی با تعریف برنامه هدفمند و عملیاتی برای همه اقشار بتوانیم شاهد کاهش آسیب های اجتماعی باشیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ حجت الاسلام والمسلمین «رضا نوری» امروز سه شنبه در هفتاد و چهارمین جسله شورای فرهنگ عمومی استان که با دستور کار ارائه طرح پژوهشی و بررسی نزاع در استان برگزار شد، گفت: در این خصوص می بایست کمیته های تخصصی برای بررسی وضعیت آسیب های اجتماعی از سوی دستگاه های اجرایی تشکیل شود.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با تاکید بر ریشه یابی در خصوص نزاع در استان بیان کرد: بازی های رایانه ای و عدم آموزش و آگاهی از پیامدهای نزاع و فضای مجازی از عوامل مهم و تاثیر گذار در ایجاد نزاع در بین افراد است که می بایست با برگزاری دوره های آموزشی، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به کاهش آسیب های اجتماعی کمک کنیم.

 

وی تشکیل کارگروه بررسی نزاع در استان و مشخص کردن وظایف هر یک از دستگاه ها در این خصوص را ضروری خواند و تصریح کرد: بایستی با تعریف برنامه هدفمند و عملیاتی برای همه اقشار بتوانیم شاهد کاهش آسیب های اجتماعی باشیم.

 

حجت الاسلام نوری گفت: همه باید برای کاهش آسیب های اجتماعی تلاش کنیم و دستگاه های اجرایی باید از تمام ظرفیت ها برای پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی استفاده نمایند.

 

در ادامه اعضا به ارائه نظرات و پیشنهادات خود در راستای کاهش آسیب های اجتماعی پرداختند که بررسی دقیق و عملیاتی این موضوع در جلسه بعدی شورا به تصویب اعضا رسید.

 

 

کد خبر 1155503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha