برنامه های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی حاصل خرد جمعی است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی گفت: برنامه های برگزار شده در راستای تکریم و تعظیم شعائر الهی، حاصل خرد جمعی صاحبنظران جلسات اندیشه ورزی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام «میکائیل اسکندری» امروز در جمع اعضای هیات اندیشه ورز اظهار داشت: مقام معظم رهبری بر راه اندازی هیئت های اندیشه ورزی بویژه در مدیریت های فرهنگی کشور تاکید دارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی افزود: بر همین اساس، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از ابتدای سالجاری جلسات اندیشه ورزی در برخی استانهای کشور را راه اندازی نموده که این مهم در استان آذربایجان شرقی نیز محقق شد و  این جلسات بطور منظم و مداوم تا کنون برای بهره مندی از نظرات اندیشمندان حوزه های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی برگزار شده است.

وی اضافه کرد: این شورا با هم افزایی با دانشگاه های استان و انتخاب اساتید صاحب نظر و متعهد برای شرکت در این جلسات، موضوعات مناسبتهای ملی و انقلابی را به بحث و تبادل نظر گذاشته برنامه ریزی ها را نیز بر اساس نظرات ارزشمند این اساتید تنظیم نموده است.

حجت الاسلام اسکندری ضمن قدردانی از اساتید عضو این جلسات در استان آذربایجان شرقی، تأکید کرد: از تمام اساتیدی که در طول سالجاری چه بصورت دوره ای و چه بصورت دائم با این جلسات همکاری نموده اند سپاسگذارم و از تمام صاحبنظران و دغدغه مندان انقلاب اسلامی دعوت می نمایم تا در آینده نیز این شورا را در سیاستگذاری برنامه های فرهنگی و انقلابی یاری کنند.

وی از برگزاری آخرین جلسه اندیشه ورزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی در سال جاری در این هفته خبر داد و افزود: دراین جلسه به موضوع جشن بزرگ نیمه شعبان و موضوع یوم الله 12 فروردین پرداخته خواهد شد.

کد خبر 1155504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha