کاشت نهال به نیابت از شهداء توسط اعضای کانون الزهرا تبریز

به همت اعضای کانون فرهنگی هنری مسجد الزهرا (س) تبریز،۳۰ نهال به مناسبت گرامیداشت سالروز تأسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد به نیابت از شهداء در حیاط مسجد کاشته شد.

«یعقوب باقری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز با تبریک اعیاد شعبانیه و همچنین فرارسیدن بیست و نهمین سالروز تأسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد،اظهار کرد: به همین مناسبت و همزمان با هفته درختکاری به همت اعضای کانون فرهنگی هنری ۳۰ نهال به یاد شهدای منطقه در حیاط مسجد کاشته شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا تبریز با بیان اینکه کاشت درخت و گسترش فرهنگ احیای آن صدقه جاریه و میراثی گرانبها برای نسل های آتی جامعه است، گفت: حفظ و صیانت از عرصه ها و منابع طبیعی یک وظیفه همگانی است که نقش مهمی در بقای نسل انسان و سلامت محیط زیست زندگی دارد.

باقری با بیان اینکه یکی از اعمال صالح و پسندیده کاشت درخت است،افزود: به مناسبت گرامیداشت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد،۳۰ اصله نهال توسط اعضای کانون با حضور نمازگزاران و امام جماعت به یاد شهدای منطقه در حیاط مسجد کاشته شد.

وی ضمن تجلیل از فعالان کانون و مسجد،خاطرنشان کرد: امیدواریم با این اقدام ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، گامی هر چند کوچک در راستای ترویج سنت حسنه درختکاری برداریم.

 

 

 

کد خبر 1156209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha