برگزاری پویش « رفیق خوشبخت من» در محله خلیل اباد تبریز

مدیر دفترتسهیل گری خلیل آباد تبریز، از برگزاری پویش « رفیق خوشبخت من» به یاد سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی و پویش خانه تکانی و مدیریت مصرف آب در محله خلیل اّباد تبریز خبر داد.

«فائقه پورحمزه»، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، با تبریک به مناسبت فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و سال نو شمسی به تبیین فعالیت های دفتر تسهیل گری و خانه هلال خلیل آباد تبریز  در روزهای پایانی سال پرداخت.

مدیر دفترتسهیل گری خلیل آباد تبریز ، از اهدای اقلام بهداشتی توسط خانه هلال محله خلیل اباد به دانش آموزان برگزیده محله خبر داد و افزود: خانه هلال خلیل آباد تبریز در قالب این طرح، با حضور در باشگاه ورزش های رزمی محله ،اقلام بهداشتی از جمله محلول ضدعفونی و خمیر دندان نیز به رزمی کاران تکواندو  توزیع کرد.

وی ادامه داد : این طرح با عنوان « رفیق خوشبخت من»و به یاد سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی صورت گرفت که در دیگر اعیاد شعبانیه نیزتوزیع این اقلام ادامه خواهد داشت.

پورحمزه همچنین از توزیع تعدادی کفش و شمع نماد سال نو، برای توزیع در بین برخی خانواده های محله خلیل اباد خبر داد و گفت: این اقلام از طرف موسسه مردم نهاد نوید همیاری تهیه و توسط خانه هلال توزیع شد.

وی با اشاره به فرا رسیدن عید نوروز و اهتمام خانواده ها برای خانه تکانی از برگزاری پویش خانه تکانی و مدیریت مصرف آب خبر داد و خاطرنشان کرد: کارگاه آموزشی مدیریت مصرف آب  در خانه تکانی با همکاری اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی، خانه فعالین محیط و توسعه پایدار، شرکت مهندسی آب و فاضلاب استان و دفتر تسهیلگری و توسعه محلیل محله خلیل آباد تبریز در خانه سلامت ارم برگزار شد.

پور حمزه همچنین از برگزاری مسابقه ویژه نوجوانان 10 تا 16 ساله با موضوع «پویش سبزه ماندگار» با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و کانون مرکز شماره 5 برای نوجوانان محله خلیل آیاد خبر دادو افزود: این پویش در محورهای کاشت سبزه، نقاشی، عکاسی، خاطره نویسی، قطعه ادبی و شعر و دلنوشته برگزار می شود که به نفرات برگزیده جوایزی اهدا خواهد شد.

کد خبر 1156136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha