آئین تجلیل و تکریم از مدیران و فعالان کانون های مساجد استان برگزار می شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: آئین تجلیل و تکریم از مدیران و فعالان کانون های مساجد استان همزمان با ۱۸ اسفندماه سالروز تاسیس کانون های مساجد برگزار می شود.

«مصطفی آمون» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: آئین تجلیل و تکریم از مدیران و فعالان کانون های مساجد استان همزمان با 18 اسفندماه سالروز تاسیس کانون های مساجد با شعار «مسجد، جهاد تبیین» روز چهارشنبه در مسجد توحید کانون فرهنگی هنری آیت الله مروج (ره) از ساعت ۱۶ برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: کاشت نهال به مناسبت روز درختکاری با حضور مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و رونمایی از کانون های جدیدالتاسیس از جمله بخش های این برنامه فرهنگی خواهد بود.

 

این مقام مسئول ادامه داد: تجلیل از مدیران و فعالان کانون های مساجد به ویژه فعالانی که در سومین رویداد ملی «فهما» کشور رتبه کسب کرده اند از دیگر بخش های این مراسم است.

 

وی اعلام داشت: البته به دلیل شیوع بیماری کرونا این مراسم به صورت محدود برگزار خواهد شد و فعالان کانون های مساجد در شهرستان ها به صورت فضای مجازی در این مراسم مشارکت خواهند داشت.

 

آمون اضافه کرد: برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا برنامه های 18 اسفند به صورت محدود در کانون ها برگزار خواهد شد و از فعالان و شورای مرکزی کانون های مساجد تجلیل و تکریم خواهد شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یادآور شد: اهدای خون فعالان کانون های مساجد و توزیع بسته های معیشتی و کمک مومنانه در محلات به مناسبت 18 اسفند و در آستانه ایام نوروز از دیگر برنامه های اجتماعی کانون ها است.

 

کد خبر 1155507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha