نتایج قرعه کشی اعزام عتبات عالیات در نوروز ۱۴۰۱ اعلام شد

مدیر دفتر حج و زیارت آذربایجان شرقی گفت: با اعلام نتایج قرعه کشی ثبت نام کنندگان عتبات عالیات در نوروز ۱۴۰۱ کار تعیین کاروان های اعزامی آذربایجان شرقی از امروز آغاز شد.

«امیر روحی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز با اشاره به روند نام نویسی و اعزامکاروان های عتبات عالیات در استان اظهار داشت: با اعلام نتایج قرعه کشی ثبت نام کنندگان عتبات عالیات در نوروز 1401، کار تعیین کاروان های اعزامی از آذربایجان شرقی از امروز آغاز شد.

مدیر دفتر حج و زیارت آذربایجان شرقی افزود: متقاضیانی که در پیش ثبت نام عتبات عالیات شرکت نموده اند می توانند از ساعت 9 صبح امروز سه شنبه  هفدهم اسفند ماه با مراجعه به سایت پیش ثبت نام atabat.haj.ir از نتایج قرعه کشی مطلع شده و ثبت نام خود را قطعی کنند.

امیر روحی با اشاره به اینکه  اعزام کاروانها از تاریخ 1400/12/24 لغایت 1401/01/08 خواهد بود، افزود: پذیرفته شدگان می توانند بر اساس اولویت خود به بخش ثبت نام سایت (لینک قطعی کردن ثبت نام) مراجعه و یا از طریق دفاتر مجاز خدمات زیارتی تحت پوشش سازمان حج و زیارت، کاروان و تاریخ اعزام خود را تعیین نمایند.

وی گفت: در صورت عدم مراجعه نفرات اصلی در موعد تعیین شده  اولویتهای ذخیره ( 8 و 7) برای تکمیل کاروانها می توانند از ساعت 10:30 صبح روز شنبه 1400/12/21 به همین سایت مراجعه و در کاروان ها ثبت نام نمایند.

کد خبر 1155523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha