نفس کشیدن در این سرزمین و زیر سایه ولایت فقیه بودن بسیار ارزشمند است

آیت الله حسینی با اشاره به اینکه امروز نفس کشیدن در این سرزمین و زیر سایه ولایت فقیه بودن بسیار ارزشمند است، گفت: در حکومت طاغوت که به معنویت و اخلاق را سرکوب می کرد، نفس نکشیدن بهتر از نفس کشیدن بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آئین تجلیل از فعالین حوزه احسان و نیکوکاری امروز (۱۷ اسفند ماه) با حضور حضرت آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه، سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، شهرام مهدوی‌مطلق فرماندار بویراحمد، سید علی ملک‌حسینی دادستان یاسوج، شایان نادری مدیرکل ستاد اجرائی فرمان امام خمینی(ره)، سید محمود رادمنش مدیرکل اطلاعات و ارتباطات استان کهگیلویه و بویراحمد، نادریان معاون دادستان یاسوج، مقبول مدیرعامل کارخانه قند یاسوج و جمعی از مسئولان استان در سالن اجتماعات کنگره شهدا برگزار شد.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در این آئین اظهار کرد: از همه کسانی که در ایام کرونا در عرصه های مختلف کمک کردند و به خصوص به کمک ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) آمدند قدردانی می کنیم.

 

آیت الله «سید نصیر حسینی» گفت: دستور ولی امر مسلمین این بود که در این شرایط به یاری مستمندان بشتابیم و انقلابی در عرصه احسان و نیکوکاری صورت گرفت.

 

وی یادآور شد: کمک های خوبی از سوی موسسات خیریه، قرارگاه خاتم الانبیا، کمیته امداد، بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، صورت گرفت که از آنها تقدیر می کنیم، تا حدودی از زخم های اقتصادی که بر مردم تحمیل شد را کمتر کردند.

 

آیت الله حسینی با بیان اینکه «در این دوره افراد بسیاری به مردم خیانت و زخم به پیکره مردم وارد می کنند»، اظهار کرد: برخی دیگر از افراد دست، ذهن و فعالیت شان مرهمی بر زخم مردم بوده و این توفیقی است که انسان بتواند در عرصه ای قرار بگیرد که به خلق الله خدمت کنند.

 

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد افزود: این از برکت نظام اسلامی و ولایت فقیه بوده که بسترهای کار خیر را برای همه ما فراهم کرده است.

 

وی با اشاره به اینکه امروز نفس کشیدن در این سرزمین و زیر سایه ولایت فقیه بودن بسیار ارزشمند است، گفت: در حکومت طاغوت که به معنویت و اخلاق را سرکوب می کرد، نفس نکشیدن بهتر از نفس کشیدن بود.

 

آیت الله حسینی با بیان اینکه آینده جهان چیزی است که ما برای آن برنامه ریزی و آن را مطالبه می کنیم، گفت: به حول قوه الهی انقلاب اسلامی فراگیر و جهان گیر بوده و به همین دلیل دشمن برای مبارزه با این انقلاب و از بین بردن آن سرمایه گذاری می کند.

 

«ابوذر صناعی» هم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: آئین تجلیل از فعالان حوزه احسان و نیکوکاری به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برگزار شد.

 

معاون امور اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در هشت حوزه مختلف فعالان رسانه ای، هیئت های مذهبی، خیریه ها، فعالان اجتماعی، خیریه ها، عدالت آموزشی، گروه های پیشرفت منطقه ای، گروه های بانوان، مساجد فعال، حوزه سلامت، از دو گروه برگزیده تجلیل شد.

 

صناعی افزود: این برنامه در قالب برنامه ملی احسان جهت تجلیل از فعالان حوزه احسان و نیکوکاری در سراسر کشور به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برگزار شد. 

 

وی اظهار کرد: موسسه توان‌یابان فردای روشن، گروه جهادی شهید محمود کاوه، هیئت میثاق با شهدا شهر یاسوج، هیئت میثاق با شهدا شهر لیکک، مسجد جامع صاحب الزمان یاسوج، مسجد جامع صاحب الزمان پاتاوه، قرارگاه شهید اسلامیان، گروه جهادی اولین ها، گروه جهادی سفیران هدایت، سایت خبری بندیرنیوز، روزنامه عصر انتظار، سایت خبری موج برتر، گروه جهادی از سوار آسمان، گروه جهادی ولی عصر (عج)، گروه جهادی شهیده طاهره هاشمی نژاد، گروه جهادی، موسسه خیریه به وقت مهر، گروه جهادی رهروان شهید سلیمانی از جمله برگزیدگان این آیین بودند.

کد خبر 1155560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha