اردوی راهیان نور، فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

افشارچی با بیان اینکه جنگ تحمیلی، اندوخته‌ای برای جمهوری اسلامی ایران است و نباید اجازه دهیم که رشادت‌های جوانان در دوران دفاع مقدس فراموش شود، خاطرنشان کرد: مدیران نسبت به این مساله باید حساس باشند چرا که اردوی راهیان نور، نگهداری از ثروت ملی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، استاندار زنجان امروز در جلسه شورای اداری استان زنجان با اشاره به اینکه هیچ دستگاهی حتی شهرداری به تنهای، امکان زیباسازی شهری برای استقبال از نوروز را ندارد، گفت: مدیران تمام دستگاه‌ها نسبت به زیباسازی و خانه‌تکانی در ادارات خود مسئولیت دارند.

 

محسن افشارچی ادامه داد: مدیران ادارات، مسئول زیباسازی ادارات خود هستند تا چهره‌ای زیبا از شهر در برابر دید عموم مردم و مسافران ایجاد شود همچنین نظافت داخل و بیرون ادارات، رنگ‌آمیزی و رعایت تناسب بین تابلو و عکس‌های نصب‌شده بر ادارات باید به دقت مورد توجه قرار گیرد تا هنگام نگاه مخاطبان، حس خوبی به آن‌ها دست بدهد.

 

وی افزود: پرچم جمهوری اسلامی ایران و عبارت «الله»، نماد وحدت ماست و 43 سال است که برای این نماد، زحمت می کشیم و حتی در 22 بهمن امسال نیز تلاش کردیم تا پرچم، محوریت جشن پیروزی انقلاب باشد لذا باید با نگاه ملی و دینی نسبت به چرپم جمهوری اسلامی ایران و سایر پرچم‌ها حساس باشیم.

 

به گفته استاندار زنجان، باید تلاش کنیم تا زیبایی خاصی در فصل بهار در شهر احساس کنیم، از اینرو مسئولیت زیباسازی شهر را بین دستگاه‌ها توزیع می‌کنیم تا همه دستگاه‌ها در این امر مشارکت کنند.

 

افشارچی خطاب به مدیران خواستار رفع مشکلات مراجعه کنندگان شد و گفت: مدیران نسبت به پرداختی پایان سال کارکنان، حساس باشند و نیروهای خود را با رضایت قلبی و با نشاط به منزل بفرستند و از محل اعتبارات در هر بخشی که به‌صورت قانونی می‌توانید هزینه کنید و به‌خصوص نسبت به نیروهای شرکتی، احساس مسئولیت کنید.

 

استاندار زنجان با اشاره به برگزاری اردوی راهیان نور خاطرنشان کرد: تاثیری که راهیان نور بر روی جوانان می‌گذارد را نمی‌توان انکار کرد لذا علی‌رغم محدودیت اعتبارات اگر در این خصوص نیز به‌صورت توزیعی اقدام کنیم، بهره زیادی می‌توان گرفت.

 

وی با بیان اینکه جنگ تحمیلی، اندوخته‌ای برای جمهوری اسلامی ایران است و نباید اجازه دهیم که رشادت‌های جوانان در دوران دفاع مقدس فراموش شود، خاطرنشان کرد: مدیران نسبت به این مساله باید حساس باشند چرا که اردوی راهیان نور، نگهداری از ثروت ملی است.

 

 

 

کد خبر 1155588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha