حضرت عباس(ع) الگوی برتر برای جانبازان و مردم است

حجت‌الاسلام حبیبی گفت: حضرت ابوالفضل العباس(ع) الگوی برتر و کامل برای جانبازان، پاسداران و همه مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت‌الاسلام «محمدمهدی حبیبی» امروز (سه‌شنبه، ۱۸ اسفند) در مراسم جشن سالروز ولادت سردار رشید اسلام حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) و روز پاسدار و ولادت چهارمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت که در محل مسجد امام سجاد(ع) برگزار شد، گفت: ابوالفضل العباس(ع) الگوی برتر و کامل برای جانبازان، پاسداران و همه مردم است.

 

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا افزود: وفای به عهد، دلیری و شجاعت از ویژگی‌های بارز حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) در روز عاشورا بود.

 

وی با بیان‌اینکه جانبازان در راه حفظ ارزش‌های دینی با خداوند معامله کردند و سختی‌های جان‌فرسایی را در طول دفاع مقدس برای ثابت کردن عظمت ایران اسلامی متحمل شدند، تصریح‌کرد: جانبازان با الگو گرفتن از شخصیت علمدار کربلا، شجاعت و قدرت خود را ثابت کردند و با ایستادگی و ثبات قدم در راه دین، به درجه رفیع جانبازی نائل آمدند.

 

حجت‌الاسلام حبیبی، خواندن نماز با عشق و علاقه وافر توسط امام سجاد(ع) را از خصوصيات آسمانی آن امام همام دانست و خاطرنشان‌کرد: امام سجاد(ع) مظهر و زينت عبادت‌كنندگان در زمان خود به حساب می‌آمد.

 

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا اضافه‌کرد: عبادت‌های امام سجاد(ع) در مقابل نعمت‌های الهی باید درس بزرگی برای ما باشد تا با حضور قلب و ایمان واقعی به عبادت خداوند مشغول باشیم.

 

حجت‌الاسلام حبیبی با اشاره به اینکه امام سجاد(ع) از زنده کنندگان نهضت خونین عاشورا بود،خاطرنشان‌کرد: اگر وجود امام سجاد(ع ) و حضرت زینب(س) نبود؛ مکتب و نهضت خونین کربلا رو به فراموشی می‌رفت چرا که این بزرگواران بودند که پیام حقیقی و راستین کربلا را به گوش جهانیان رساندند.

 

گفتنی است، این آیین به همت پایگاه بسیج شهید غلامرضا مورخی و با همکاری کانون فرهنگی هنری نورالمهدی(عج)، هیئت امنای مسجد، هیئت عاشقان حضرت ام‌البنین(س)، پایگاه بسیج خواهران زکیه(س) و سازمان مردم نهاد بنیاد فرهنگ ایثار برگزار شد با مولودی‌خوانی رضا فکریان همراه بود.

کد خبر 1155592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha