آغاز ثبت‌نام در حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) بندر آستارا

حجت‌الاسلام صالحی از آغاز ثبت‌نام پذیرش در حوزه علمیه بندر آستارا خبر داد و گفت: ثبت‌نام آغاز شده و تا ۲۰ خرداد ماه سال آینده ادامه دارد.

حجت‌الاسلام «ناصر صالحی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، اظهارکرد: ثبت‌نام پذیرش طلاب حوزه‌های علمیه برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ آغاز شده و تا ۲۰ خرداد ماه سال آینده ادامه دارد.

 

مدیر حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) بندر آستارا افزود: متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام با شماره تلفن مسئول آموزش ۰۹۰۳۷۳۹۷۴۱۸ یا ۰۱۳۴۴۸۳۷۸۷۰ تماس حاصل کنند.

 

وی تصریح‌کرد: علاقمندان همچنین می‌توانند با مراجعه به سایت https://paziresh.ismc.ir  در حوزه‌های علمیه ثبت‌نام کنند.

 

حجت‌الاسلام صالحی گفت: افراد مستعد بالای هشتم(متوسطه اول و دوم)، برخورداری از صلاحیت‌های اعتقادی، اخلاقی و اجتماعی، اعتقاد و التزام به ولایت‌‌فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تابعیت ایران، برخورداری از سلامت جسمی و روحی، موفقیت در آزمون ورودی، مصاحبه و نداشتن منع قانونی از نظر نظام‌ وظیفه را از شرایط است پذیرش متقاضیان در حوزه علمیه است.

 

مدیر حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) بندر آستارا با بیان‌اینکه حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) بندر آستارا در سال ۶۸ احداث شده است،خاطرنشان‌کرد: از پایه یکم تا ششم در این حوزه تدریس می‌شود.

کد خبر 1155594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha