تشکیل شبکه ای از مدیران انقلابی در کشور/ توسعه دانش افزایی مدیران کانون ها

مخلص الائمه بر تشکیل شبکه ای از مدیران انقلاب در کشور توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «فرزاد مخلص الائمه» در دیدار با مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی که به مناسبت 18 اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار شد، ضمن تقدیر از فعالیت های انجام شده توسط کانون های مساجد گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد در راستای جذب جوانان به مساجد، اجرای فعالیت های فرهنگی و آموزشی و مذهبی بسیار فعال هستند.

 

استاندار استان مرکزی همچنین به تشکیل کارگروه فرهنگی با حضور و مشارکت کانون های فرهنگی هنری مساجد اشاره کرد و افزود: در آینده یک کارگروهی با حضور کانونهای فرهنگی در استانداری تشکیل خواهیم داد به جهت بررسی مشکلات استان و شهر اراک و کانونهای فرهنگی بایستی در این زمینه بصورت راهبردی پیشنهاد بدهند تا بتوانیم مشکلات را با کمک یکدیگر بر طرف کنیم.

 

وی با اشاره به افزایش و توسعه فعالیت های فرهنگی و دینی بیان کرد: کانون های مساجد می توانند در این راستا پیشگام باشند و نباید دچار روزمرگی شوند.

 

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه امید است با فعالیت های موثر کانون های فرهنگی هنری مساجد، شبکه ای از مدیران انقلابی در کشور شکل بگیرد، گفت: این پایگاه های فرهنگی و دینی باید با تربیت و پرورش نیروهای مستعد، متعهد و انقلابی، مدیران ارزشی برای آینده کشور پرورش دهند.

 

استاندار استان مرکزی بر دانش افزایی مدیران کانونهای فرهنگی هنری مساجد تاکید کرد و گفت: مدیران و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد باید همواره به دنبال کسب علم و دانش روز باشند و در عرصه های مختلف حضور فعال داشته باشند.

 

گفتنی است در این مراسم که با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی و جمعی از مدیران و فعالان فرهنگی کانون ها برگزار شد هر یک از مدیران کانون های مساجد به ارائه گزارشی از فعالیت ها و نظرات و پیشنهادت خود در خصوص فعالیت هر چه بهتر کانون های مساجد پرداختند.

کد خبر 1155649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha