برخورد با هرگونه گران‌فروشی در ایام عید/تامین و توزیع مناسب میوه شب عید در دستور کار است

فیروزی با تاکید بر برخورد با هر گونه گران‌فروشی در ایام عید در سطح استان هرمزگان، گفت: تامین و توزیع مناسب میوه شب عید در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « علی فیروزی » در جلسه تنظیم بازار شب عید با محوریت تامین و توزیع میوه برای این ایام اظهار کرد: در بحث تامین میوه شب عید استان، اقدامات خوبی در حال انجام است که طی آن استان در تامین میوه مشکلی نخواهد داشت. 

 

وی افزود: در سطح استان هرمزگان و به ویژه در شهر بندرعباس نیز جایگاه‌های مختلفی برای عرضه مستقیم میوه با نرخ مصوب در نظر گرفته می‌شود، در همین راستا از حدود 30 جایگاه شهرداری برای عرضه مستقیم استفاده خواهد شد. 

 

معاون امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: میوه شب عید برای استان از تامین کنندگان خریداری شده که بخشی از آن از داخل استان و بخش دیگر نیز از خارج استان تامین شده است. 

 

فیروزی تصریح کرد: دیگر مسئله مهم که مورد تاکید است نظارت کامل بر عرضه میوه در ایام پایانی سال است تا مردم بتوانند با قیمت مصوب میوه مورد نیاز خود را تهیه کنند. 

 

وی ادامه داد‌: گشت‌های نظارتی سازمان صمت و تعزیرات حکومتی باید نظارت جامعی داشته باشند و در صورت گران فروشی و احجاف به مردم به سرعت با گران‌فروشان برخورد کنند. 

 

گفتنی است در این جلسه برخی تصمیمات در خصوص نحوه توزیع میوه در شب عید اتخاذ شد که در جلسه آینده این ستاد مصوب خواهد شد. 

 

 

 

 

کد خبر 1155659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha