تجلیل اعضای ستاد نماز جمعه یاسوج از جانبازان دفاع مقدس

به مناسبت اعیاد شعبانیه و به پاس ارج گذاشتن به مقام جانبازان، اعضای ستاد نماز جمعه یاسوج از جانبازان دوران دفاع مقدس تجلیل کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، به مناسبت اعیاد شعبانیه و به پاس ارج گذاشتن به مقام جانبازان و اعضای ستاد نماز جمعه که در راستای مطلوب برنامه های فرهنگی نماز جمعه تلاش می کنند، شب گذشته  تعدادی از اعضای ستاد نماز جمعه یاسوج با حضور در منزل دو نفر از جانبازان دوران دفاع مقدس و از اعضای ستاد نماز جمعه شهر یاسوج دیدار و گفت و گو کردند.

 

حجت الاسلام حمزه پیش قدم، دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد و حجت الاسلام امیر مردانی، رئیس ستاد نماز جمعه یاسوج به همراه تعدادی از اعضای ستاد به نمایندگی از حضرت آیت الله سید نصیر حسینی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج با حاج «مهدی خسروی» و حاج «غلامحسین قاسمی» از جانبازان دوران دفاع مقدس دیدار و با اهدای لوح تقدیر، از آنان تجلیل کردند.

حجت الاسلام امیر مردانی در این دیدارها ضمن ابراز سلام و ابلاغ پیام نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: سربلندی و عزت جامعه اسلامی ما در همه عرصه ‌ها در سایه ازخودگذشتگی و خون پاک شهدا، جانبازان و ایثارگران به دست آمده است.

 

رئیس ستاد نماز جمعه یاسوج ضمن تمجید از همکاری های دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد جهت اجرای مطلوب برنامه ها ستاد نماز جمعه، گفت: بازديد و دیدار با خانواده های شهدا، ايثارگران و جانبازان در راستای تكريم و بزرگداشت آنها و وظيفه افراد جامعه است که در این راستا گام بردارند.

وی فعالیت اعضای ستاد نماز جمعه را که با خدمت بی منت و بدون مزد مادی جهت برگزاری مطلوب نماز و فعالیت های فرهنگی تلاش می کنند را ستود و گفت: همه این افراد علیرغم مشغله کاری در طول هفته، روز جمعه خود به عنوان روز فراغت خانواده را در راستای برگزاری مطلوب نماز جمعه تعطیل می کنند که این جای تقدیر و تشکر دارد.

 

گفتنی است در پایان این دیدارها، لوح تقدیر از طرف نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج به جانبازان هشت سال دفاع مقدس حاج «مهدی خسروی» و حاج «غلامحسین قاسمی» اهدا شد.

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1155665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha