کانون های مساجد بهترین ظرفیت برای تحقق اهداف کلان انقلاب است

رحیمی گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد جوانان مومن و انقلابی دارد که می توان از این ظرفیت به نحو احسن در مسیر تحقق اهداف کلان انقلاب و نظام اسلامی بهره برد.

«علی رحیمی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: با توجه به شرایط جامعه یکی از نهادهای موثر در این رابطه کانون های فرهنگی و هنری مساجد است که با توجه به  ظرفیت جوانان مومن و انقلابی که دارد می توان از این ظرفیت به نحو احسن در مسیر تحقق اهداف کلان انقلاب و نظام اسلامی بهره ببرد.

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری جوادالائمه قزوین ادامه داد: اگر دستگاه های فرهنگی نسبت به کانون ها توجه و حمایت بیشتری داشته باشند، بسیاری از مشکلات جامعه مرتفع می شود و کانون های مساجد در همه بخش ها می تواند کمک حال مجموعه های دینی و فرهنگی باشد چراکه با اقشار مختلف در جامعه ارتباط دارند.

 

وی عنوان کرد: با توجه به تأکید مجدد مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت حضور و فعالیت جوانان انقلابی در بخش جهاد تبیین برای مقابله با برنامه های دشمن به خصوص در عرصه فرهنگی و فضای مجازی، لازم است که همه مجموعه های  دینی و انقلابی با تمام ظرفیت خود پای کار بیایند و زمینه مناسب برای فعالیت نسل جوان متعهد و انقلابی را فراهم کنند.

 

رحیمی اعلام کرد: کانون های مساجد هم در مسیر جهاد تبیین می تواند توسط نیروهای خوش فکر و  برنامه های متنوعی که درحوزه های تربیتی دارد، اثرگذار باشند .

 

وی تصریح کرد: کانون های مساجد بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری باید علاوه بر تلاش در مسیر  زمینه سازی رشد و تعالی فرهنگی، علمی و اخلاقی نوجوانان و جوانان باید دستاوردهای انقلاب را هم برای نسل جوان تبیین کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری جوادالائمه قزوین خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه مسجدمحور برنامه های کانون های فرهنگی هنری است باید محفل و محلی برای شناسایی و تقویت استعدادها و توانمندی های نسل جوان باشد و باید کانون های فرهنگی را تقویت کرد تا در امر جهاد تبیین بهترین عملکرد را داشته باشد.

کد خبر 1155735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha