۱۵۰ بسته معیشتی بین خانواده های زندانیان توزیع می شود

عضو انجمن حمایت از زندانیان شیروان گفت: ۱۵۰ بسته معیشتی بین خانواده های زندانیان شیروان توزیع می شود.

«یحیی شعبانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: به مناسبت گرامیداشت اعیاد مذهبی و با عنایت مدیرکل خدمات اجتماعی اداره کل زندان های  خراسان شمالی 150 بسته معیشتی به ارزش 500 میلیون ریال بین خانواده های زندانیان این شهرستان توزیع می شود.

 

عضو انجمن حمایت از زندانیان شیروان خاطرنشان کرد: این بسته های معیشتی شامل برنج، رب، ماکارانی، لوبیا، نخود و لپه است که اینگونه کمک ها و اهدای بسته های معیشتی در مناسبت های مختلف انجام شده و ادامه دارد.

 

شعبانی عنوان کرد: همچنین در ماه گذشته سپاه شیروان، ۴۰ بسته معیشتی جهت کمک به خانواده های زندانیان به این انجمن اهداء کرد که بین ۴۰ خانوار توزیع شد.

 

وی به ارائه آموزش در خصوص بهداشت و خانواده، توزیع نوشت‌افزار، بسته معیشتی و پوشاک برای حمایت از خانواده‌های زندانیان اشاره کرد و گفت: واحد مددکاری این انجمن با شناسایی مددجویان نیازمند، از منازل مددجویان بازدید می‌کند و خانواده‌های آن‌ها را زیرپوشش واحد‌های حمایتی و مراقبتی قرار می‌دهد تا به صورت ماهیانه و فصلی بسته‌های معیشتی و کمک‌های نقدی دریافت کنند.

 

وی یادآورشد: این اقدام در راستای تحقق اهداف آرمانی و راهبردی سازمان زندان‌ها مبنی بر حمایت و مراقبت از خانواده زندانیان مرکز مراقبت بعد از خروج زندان‌ها و همراهی انجمن‌های حمایت از زندانیان انجام می شود.

کد خبر 1155804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha