ضرورت توجه کانون‌های مساجد به مسئله جهاد تبیین

حجت‌الاسلام بیرم‌وند گفت: ضرورت‌ دارد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با توجه به مسئله جهاد تبیین و تببین دستاوردهای انقلاب اسلامی، امید را در جامعه زنده نگه دارند.

«حجت‌الاسلام علی بیرم‌وند» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن سالروز تأسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اظهار کرد: کانون‌های مساجد بازوان مؤثری برای تحرک و ایجاد فعالیت‌های مثبت و خوب در مساجد و بازوان خوبی برای همکاری با ائمه جماعات و هیئت امنای مساجد هستند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری روح‌الله مسجد امام خمینی (ره) اندیمشک افزود: خوشبختانه در سال‌های اخیر با راه‌اندازی رویداد ملی فهما، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد می‌توانند در بستر فضای مجازی و همچنین سایت بچه‌های مسجد، برنامه‌ها و فعالیت‌های مختلف و متنوع خود را بارگذاری کنند و به رقابت با سایر کانون‌های کشور بپردازند.

 

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص مسئله جهاد تبیین اذعان کرد: در مسئله جهاد تبیین باید دستاوردهای انقلاب اسلامی در زمینه‌های مختلف را تببین کنیم و پیشرفت‌های ایران اسلامی در این زمینه‌ها را به تصویر بکشانیم.

 

حجت‌الاسلام بیرم‌وند تصریح کرد: اگر ما نسبت به موضوع تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی بی‌تفاوت باشیم، دشمنان این دستاوردها را برعکس تبیین می‌کنند و باعث ایجاد دلسردی و ناامیدی در جامعه می‌شوند.

 

وی عنوان کرد: ضرورت‌ دارد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با توجه به مسئله جهاد تبیین و تببین دستاوردهای انقلاب اسلامی، امید را در جامعه زنده نگه دارند.

 

مدیر کانون روح‌الله اندیمشک بیان کرد: از ابتدای سال جاری مراسمات مذهبی عزاداری و اعیاد اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و برنامه‌های مختلف و متنوع فرهنگی، بصیرتی و روشنگری توسط کانون روح‌الله اندیمشک برگزار شده و اقداماتی از جمله توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی میان خانواده‌های کم‌برخوردار صورت گرفته است.

 

وی یاد آور شد: کانون روح‌الله اندیمشک از سه ماه گذشته تاکنون حدود ۴۰ میلیون تومان وجه نقد را با کمک خیرین به حساب خانواده‌های بی‌سرپرست، بدسرپرست و دارای بیماران صعب‌العلاج و سرطانی کم‌بضاعت واریز کرده است.

 

کد خبر 1155810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha