جایگاه‌های‎ CNG ‎استان کردستان آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی است

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان از آمادگی ۵۴ باب جایگاه ‏CNG‏ این ‏منطقه جهت خدمات رسانی به مسافران نوروزی خبر داد.‏

محسن معانی سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان، باتشکر ‏و قدردانی از زحمات و همکاری بسیار خوب متصدیان جایگاههای سی.ان.جی استان در جهت ارائه ‏خدمات مطلوب به شهروندان به‌ویژه در زمستان سال جاری که با توجه به برودت هواو بارش برف ‏هیچگونه خللی در سوخت رسانی مطلوب به شهروندان ایجاد نشد تشکر و قدردانی کرد.

 

معانی با توجه به شرایط دوسال اخیر و شیوع ویروس کرونا و عدم ورود مسافر به استان، شرایط نوروز امسال را متفاوت اعلام کرد و افزود: با توجه به اعلام ستاد کرونا مبنی بر برگزاری مراسمات ‏نوروزی و مسافرت هم‌میهنان، پیش بینی می‌شود شاهد افزایش میزان ورود گردشگران به استان ‏باشیم، بنابراین به منظور ارائه خدمات بهتر به این مسافران باید نسبت به آمادگی جایگاه‌های سی.ان.‏جی در سطح استان اقدامات مورد نیاز صورت گیرد.

 

وی با اشاره به در مدار قرار گرفتن، 2 باب جایگاه سی.ان.جی در نواحی دیواندره و سقز درهفته جاری ‏برای ارائه خدمات به شهروندان همزمان با آغاز مسافرت‌های نوروزی عنوان کرد: گروه‌های گشت و ‏بازرسی این منطقه از 14 اسفندماه با حضور در جایگاه‌های عرضه سی.ان.جی، بر آماده‌سازی جایگاهها ‏به لحاظ فنی، عملیاتی، رعایت الزامات ‏HSE‏ و... جهت تعطیلات نوروزی نظارت خود را آغاز کرده‌اند.

 

معانی افزود: برنامه‌ریزی و تلاش منطقه بر استفاده کامل و بهینه از ظرفیت 54 باب جایگاه ‏سی.ان.جی استان است که همکاری و تعامل متصدیان و شرکت‌های بهره‌بردار در این زمینه بسیار ‏حائز اهمیت است تا بتوانیم شرایط در مداربودن و ارائه خدمات کامل جایگاهها را به شهروندان فراهم ‏کنیم.‏

 

این مقام مسئول به فعال بودن ‏344‏ نازل در جایگاه‌های سی.ان.جی استان اشاره کرد و یادآور شد: ‏کالیبراسیون دیسپنسر‌های همه 54 باب جایگاه استان انجام و گواهینامه سلامت از اداره استاندارد ‏دریافت شده است.

 

وی در پایان خواستار توجه جدی مالکین و شرکت‌های بهره‌بردار به در مداربودن کلیه دیسپنسرهای ‏جایگاه، آمادگی شرکت‌های تعمیرات و پشتیبانی جایگاهها، آراستگی و نظافت جایگاهها، رعایت نکات ‏ایمنی، فعال بودن کلیه دوربین‌های جایگاه، نظافت سرویس‌های بهداشتی و... شد.

کد خبر 1155811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha