برگزاری دوره‌ تربیت کنش‌ گر تراز انقلاب اسلامی در فارس با حمایت سپاه فجر

دوست ‌دار گفت: دوره‌ تربیت کنش‌ گر تراز انقلاب اسلامی برای اولین بار در استان فارس توسط معاونت اجتماعی سپاه فجر و با مشارکت مجمع ملی فعالان امر به معروف، ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر و سازمان فرهنگی هنری شهرداری شیراز برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدجعفر دوست ‌دار»، (چهارشنبه 18 اسفند) از برگزاری نخستین دوره‌ تربیت کنش‌ گر تراز انقلاب اسلامی خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: این دوره 2 روزه با هدف ارائه مهارت ‌ها و فنون مطالبه ‌گری عالمانه به مردم و با حضور اساتید مطرح کشور برای نخستین بار در فارس برگزار می شود.

‌معاون اجتماعی سپاه فجر فارس افزود: موضوع این دوره آموزش مطالبه‌ گری، مهارت‌ ها و روش‌ های این حوزه‌ به مدیران اجتماعی نواحی مقاومت بسیج، مدیران محلات و فعالان و گروه‌ های جهادی حوزه‌ امر به معروف و نهی از منکر است.

وی اضافه کرد: محوریت این دوره عدم بی تفاوتی نسبت به یکدیگر است و بی ‌تقوایی نکرد، به نتیجه رسید، مروج حس ناامیدی نشد، از بروز آسیب ‌های احتمالی پیشگیری کرد و مسیر آسان تری برای مطالبه و کنش ‌گری هدفمند انتخاب کرد.

دوست ‌دار تاکید کرد: این دوره ۱۹ و ۲۰ اسفند برای اولین بار در استان فارس توسط معاونت اجتماعی سپاه فجر و با مشارکت مجمع ملی فعالان امر به معروف، ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر و سازمان فرهنگی هنری شهرداری شیراز برگزار خواهد شد.

کد خبر 1155812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha