آمادگی کامل انجمن هنرهای نمایشی خوزستان جهت همکاری با کانون‌های مساجد

یاقوت‌پور گفت: انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان آمادگی کامل دارد تا در راستای جذب حداکثری هنرمندان پر نشاط و مستعد و متعهد محلات، با افتخار با کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در راستای برگزاری دوره‌های تخصصی آموزشی همکاری کند.

«محمد یاقوت‌پور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک اظهار کرد: مساجد همانطور که به مدیریت و تجربه بزرگسالان و پیشکسوتان و معتمدین احتیاج دارند، به همان میزان نیز نیازمند نشاط، شور و شتاب جوانان هستند تا بتوانند محل تدوین کلیه حرکت‌های راهبردی باشند.

 

رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان افزود: اقتداربخشی و افزایش نشاط مساجد، امری دقیق، مهم و تعیین‌کننده است و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد می‌توانند بستری برای جذب و پرورش نیروهای جوان و پرنشاط محلات باشند که باید مسئولان ذی‌ربط از تمام توانایی‌های خود در جهت جذب حداکثری این نیروهای مستعد به مساجد بهره بگیرند.

 

وی اذعان کرد: برگزاری دوره‌ها و کلاس‌های تخصصی آموزش هنری در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد می‌تواند در جذب جوانان متعهد و پر نشاط به مساجد، کمک بسزایی داشته باشد.

 

یاقوت‌پور تصریح کرد: انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان با دارا بودن ۲۸ دفتر فعال انجمن در تمام شهرستان‌های این استان آمادگی کامل دارد تا در راستای جذب حداکثری هنرمندان پر نشاط و مستعد و متعهد محلات با افتخار با کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در راستای برگزاری دوره‌های تخصصی آموزشی و همچنین حمایت از تولیدات فاخر نمایشی در مساجد همکاری و همراهی گام به گامی داشته باشد تا متأثر از آموزه‌های دینی و اسلامی با مشارکت این کانون‌ها بتواند آثار فاخر نمایشی را تولید کند.

 

کد خبر 1155814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha